برگزاری دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه / ۱۶ فیلم در کرمانشاه اکران می شود

صفدری گفت: دهمین دوره جشنواره فیلم فجر استان کرمانشاه از امروز ۱۷ لغایت ۲۴ بهمن ماه با اکران ۱۶ فیلم آغاز بکار می کند.

 علی صفدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با دعوت از  مردم استان برای شرکت در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر ،گفت:مراسم افتتاحیه این جشنواره  امروز دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ با حضور مردم و جمعی از مسئولان استانی در پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه واقع در خیابان آیت الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: در این دوره جشنواره بلیت بصورت حضوری در گیشه‌ها فروخته نمی‌شود و فروش به صورت اینترنتی خواهد بود و علاقمندان جهت تهیه بلیت باید به آدرس اینترنتی www.gisheh7.ir و دیگر سامانه‌های فروش مراجعه کرده و بلیت خود را تهیه کنند.

 
وی خاطر نشان کرد: ساعات اکران فیلم‌ها در سانس‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ است و برنامه در هر سینما متغیر است همچنین، در این دوره ۱۶ فیلم سودای سیمرغ به مدت هشت روز در سه سینمای آزادی، فرهنگ و بیستون (هتل پارسیان) اکران می‌شود.

 

صفدری تصریح کرد: پس از برگزاری مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «بعد از رفتن» ساخته‌ رضا نجاتی به نمایش در خواهد آمد و حضور در این مراسم به همراه پخش فیلم برای مردم استان آزاد و رایگان است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ،اظهار کرد: امیدواریم مردم کرمانشاه باردیگر جهت شرکت در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر و تماشای فیلم های جشنواره حضور چشمگیری داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1251166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha