«عمار الحکیم» خواستار کمک های بین المللی به زلزله زدگان ترکیه و سوریه شد

عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق ، امروز (دوشنبه ۱۷ بهمن) در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه همبستگی خود را با آسیب دیدگان این زلزله ویرانگر اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ina.iq»، عمار الحکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق ،امروز (دوشنبه 17 بهمن) در پی وقوع زلزله مهیب در ترکیه و سوریه همبستگی خود را با آسیب دیدگان این زلزله ویرانگر اعلام کرد.

 

الحکیم در بیانیه‌ای که خبرگزاری عراق آن را منتشر کرد، گفت: ما همبستگی خود را با افراد آسیب دیده در زلزله ای که ترکیه و سوریه را تحت تاثیر قرار داد و موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از شهروندان این کشورها شد،اعلام می‌کنیم.

 

رئیس جریان حکمت ملی عراق افزود: از دولت ها و مردم ترکیه و سوریه می خواهیم که تسلیت مرا بابت تلفاتی که این زلزله بر جای گذاشته است،بپذیرند.

 

 «عمار الحکیم» همچنین گفت: از دولت عراق می خواهم که دست یاری خود را به دو ملت همسایه ترکیه و سوریه بدهد و همچنین از جامعه بین المللی و سازمان های بشردوستانه درخواست دارم که به آسیب دیدگان کمک کنند.

 

گفتنی است،زمین لرزه ای به بزرگی  7.8 ریشتر امروز (دوشنبه 17 بهمن) ترکیه و سوریه را لرزاند که منجر به تلفات و خسارت های بسیار زیاد شد.

 

بر اساس گزارش های دریافت شده تا کنون تعداد قربانیان زلزله در کشورهای سوریه و ترکیه به حدود یک هزار و 600 نفر رسیده است.

کد خبر 1251174

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha