درخواست حزب الله لبنان برای مشارکت گسترده به منظور کمک به زلزله زدگان سوریه

حزب الله لبنان در بیانیه ای مشارکت گسترده همگان برای کمک به زلزله زدگان سوریه را خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العهد، حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: دربرابر فاجعه بزرگی که در سوریه به دلیل زلزله ویرانگررخ داد، هزاران مرد و زن و کودک کشته شدند. محله‌ها ویران شد و ساختمان‌ها تخریب شدند وده‌ها هزار نفر زخمی و ده‌ها هزار نفرآواره شدند که در شرایط سخت اقلیمی بی خانمان شدند. مسئولیت قانونی و انسانی ایجاب می کند که ما از همه ظرفیت‌هایمان برای خدمت به دولت و ملت سوریه که در تمام مشکلات در کنار ملت لبنان ایستادند،استفاده کنیم .

 

در این بیانیه آمده است: ما در روزهای گذشته، کمک‌های غذایی، دارویی و کمک های اولیه و سایر نیازهای ضروری را از طریق انجمن‌ها، موسسات معتبرجمع آوری کرده ایم. اما باتوجه به گستردگی فاجعه و شرایط خاص که ملت لبنان در آن به سرمی برند، ما خواهان مشارکت گسترده در کمپین بشردوستانه هستیم.

 

حزب الله تاکید کرد: ما از همه کسانی که تمایل به ارایه کمک های خود دارند می خواهیم علاوه بر واریز کمک های مالی به شعب القرد الحسن، به مراکز دفاع شهری وابسته به سازمان بهداشت در همه مناطق مراجعه کنند تا این کمک‌ها را در خدمت دولت سوریه و سازمان های دولتی این کشورقرار دهیم.

کد خبر 1251897

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha