دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به ارائه خدمات در روستاها دارد

صفوی گفت: دولت سیزدهم که یک دولت مردمی و انقلاب است، نگاه ویژه ای به ارائه خدمات در روستاها دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، سیدنادر صفوی – فرماندار رضوانشهر – امروز(دوشنبه، 17بهمن) در آیین بهره برداری از پروژه‌های این شهرستان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به ارائه خدمات در روستاها دارد.

 

 وی صداقت با مردم را از مهمترین ویژگی های دولت مردمی برشمرد و افزود: دولت مردمی وعده های صادق و قابل انجام به مردم می دهد، و وعده اش براین است، در کمترین زمان بیشترین خدمات را به مردم عزیز در این منطقه و سطح کشور ارائه کند.

 

فرماندار رضوانشهر به پروژه خانه بهداشت روستای خیمه سر- شفارود اشاره کرد و گفت: این پروژه در دولت آیت الله رئیسی در سال 1400 به منظور خدمات رسانی در حوزه بهداشت و درمان به مردم شریف این روستا شروع و امروز مورد بهره بردای قرار گرفت، که یکی از خدمات دولت مردمی در این شهرستان است.

 

صفوی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 439 متر مربع با ساختمانی زیر بنای 70 متر مربع است که برای بهره برداری از این پروژه خدماتی و درمانی 640 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی هزینه شده است.

 

وی در آیین بهره برداری از پروژه های برق با قدرانی از زحمات رئیس و مجموعه امور توزیع برق در ارائه خدمات رسانی به مردم بیان کرد: برای بهره برداری از این 9 پروژه اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از محل اعتبارت استانی هزینه شده است.

 

فرماندار رضوانشهر خاطرنشان کرد: این پروژه ها شامل 2 هزار و 290متر خط 20 کیلوولت با کابل خودنگهدار، هزار و 651 متر فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار، اصلاح و تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار 13 هزار و843 متر، نصب 16 ترانس، تامین برق تک مشترکین در شهرستان است.

 

 

کد خبر 1251177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha