بیان دستاوردهای انقلاب سبب امیدآفرینی در جامعه می شود

حجت الاسلام حسینی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف سربلند است و با بیان دستاوردهای انقلاب باید امید را به جامعه تزریق کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی، امروز(17بهمن)، در مراسم جشن انقلاب در روستای کپرجودکی بروجرد، اظهارداشت: پیروزی انقلاب دستاوردهای فراوانی در پی داشته است.

 

امام جمعه بروجرد با تأکید بر ضرورت بازگو کردن دستاوردهای انقلاب در جامعه، افزود: این مهم سبب امید آفرینی در جامعه و راه مقابله با توطئه های دشمن است.

 

وی با اشاره به اینکه کل روستاهای برق‌رسانی شده قبل از انقلاب 3 هزار و 788 روستا بود، عنوان کرد: امروز قریب به ۶۰ هزار روستا دارای برق هستند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: روستاهای ما قبل از انقلاب یا جاده نداشته‌اند یا جاده خاکی بود الان از جاده آسفالت بهره‌مند هستند.

 

وی ادامه داد: در بحث بهداشت و درمان تعداد زیادی از پزشکان بی‌سواد هندی، پاکستانی و بنگلادشی در کشور ما به مداوا می‌پرداختند، امروز به برکت انقلاب اسلامی برای درمان از کشورهای خارجی به ایران مسافرت می‌کنند زیرا می‌گویند هزینه‌های درمان ارزان‌تر و دکترهای ایرانی تخصص بیشتری دارد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به دشمنی دشمنان ایران اسلامی، یادآور شد: انگلیس جنایت‌کار در سال ۱۲۹۶ غلات را از کشاورزان ایران خرید و انبار کرد، در نتیجه ۹ میلیون از جمعیت ۲۰ میلیونی آن روز ایران تلف شدند، آمریکای جنایتکار سال‌ها در کشور ما ارباب بود و با مردم بد رفتار می‌کردند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد فاصله بین نسل امروز و انقلاب است و می خواهد ناامیدی را در کشور رواج دهد، اظهار کرد: راه مقابله با توطئه های دشمن بیان دستاوردهای انقلاب و موفقیت ایران اسلامی در عرصه های مختلف به برکت انقلاب اسلامی است.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه هزاران شهید برای پیروزی انقلاب و تنومند شدن درخت انقلاب خون خود را تقدیم کردند، گفت: همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستم.  

 

کد خبر 1251178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha