۱۴ پوستر با عنوان «سرافراز ایران اسلامی» در بیرجند به نمایش گذاشته شد

دبیر مجمع طراحان گرافیک رواق خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه پوستر «سرافراز ایران اسلامی» حاوی ۱۴ اثر با محوریت دشمن شناسی است که تا ۲۲ بهمن ماه در محل نگارخانه بهمن بیرجند میزبان علاقمندان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نمایشگاه پوستر «سرافراز ایران اسلامی» عصر امروز (۱۷ بهمن) در محل نگارخانه بهمن بیرجند با حضور رئیس حوزه هنری و معاون فرهنگی هنری سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افتتاح شد.

 

امین رحیم آبادی دبیر مجمع طراحان گرافیک رواق خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه ۱۴ اثر با محوریت دشمن شناسی به مناسبت دهه مبارک فجر به نمایش به همت حوزه هنری خراسان گذاشته شده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: این پوسترها به مولفه های مهمی که نیازمند تقویت در کشور هستند و باعث جلوگیری از نفوذ دشمن می شود پرداخته اند و از جمله می توان به اتحاد، امنیت، قدرت، همت، امید ونشاط، ایمان و پیشرفت اشاره کرد.

 

رحیم آبادی با اشاره به اینکه پوسترهای برگزیده کارگاه «سرافراز ایران اسلامی» در موزه عبرت بیرجند به نمایش گذاشته شده است، افزود: این آثار در ۳۰ نقطه از متروی تهران چاپ و نصب شده و در شهرهای دیگر از جمله کرمان به نمایش گذاشته شده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

 

دبیر مجمع طراحان گرافیک رواق خراسان جنوبی در ادامه گفت: این مجموعه آثار به صورت غیرمستقیم پیام و مفاهیم را به مخاطب منتقل می کند و این راهبرد سبب جذب مخاطبان شده است.

 

وی در پایان در خصوص زمان بازدید از نمایشگاه پوستر «سرافراز ایران اسلامی» در بیرجند عنوان کرد: علاقمندان صبح ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصرها ۱۷ تا ۱۹ می توانند تا ۲۲ بهمن ماه ار این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

 

 

کد خبر 1251197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha