اثرات جهاد تبیین حضرت زینب (س) تا قیامت  باقی می ماند

حجت الاسلام دهدار با بیان اینکه حضرت زینب (س) بهترین جهاد تبیین را انجام دادند، گفت: تبیین ایشان بسیار اثرگذار و ماندگار بود و تا قیامت این اثرات و برکات باقی می ماند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام احمد دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم اختتامیه جشنواره گوهرهای فاطمی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر و سالروز رحلت حضرت زینب (س) گفت: حضرت زینب (س) بهترین جهاد تبیین را انجام دادند و تبیین ایشان بسیار اثرگذار و ماندگار بود و تا قیامت این اثرات و برکات باقی می ماند.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش هدف از برگزاری این جشنواره را نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ارائه الگوی شایسته از  ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، ملی و انقلابی به جامعه برشمرد و تاکید کرد: داشتن علم تبیین و بیان لطیف از الزامات حوزه جهاد تبیین است.

 

وی در گزارشی اقدامات صورت گرفته در راستای برپایی این جشنواره را ارائه کرد و گفت: با تلاش و همت مضاعف همکاران ارتش و خانواده‌های آنها خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته در ارسال آثار ۷۶ درصد رشد داشتیم البته ما به این آمار قانع نیستم و امیدواریم با همت جدی خانواده‌ها شاهد توسعه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب در کوی‌های سازمانی باشیم.

 

وی اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نمونه بارز بانوی دینی و الگوی انسانی است و بانوان جامعه اسلامی باید در حوزه‌های مختلف رفتاری به حضرت زهرا (س) تمسک کنند.

کد خبر 1251217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha