خدمت رسانی، تسهیل‌گری و مشکل‌زدایی سه اولویت ستاد فهما کشور

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، خدمت رسانی، تسهیل‌گری و مشکل‌زدایی را از اهم رسالت‌های ستاد فهما برشمرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مهدی مقدم -معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشوردر آیین تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید کانونهای فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌شرقی در تبریز با اشاره به نقش و جایگاه این کانونها در جلب و جذب جوانان به مساجد اظهار داشت: ستاد کانونهای فرهنگی و هنری مساجد باید به دنبال گسیل امکانات و ظرفیت‌ها به سمت‌ کانونها باشد.

 

وی افزود: کانون‌ها و مساجد نیازی به رئیس ندارند بلکه نیازمند خادمانی هستند تا زمینه خدمت به مردم را فراهم آورده و چراغ امید را در میان مردم روشن کرده و مشکلات را حل و فصل کنند.

 

مقدم، خدمت رسانی، تسهیل‌گری و مشکل‌زدایی را از اهم رسالت‌های ستاد فهما برشمرد و از ایجاد برخی امکانات برای اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

 

وی گفت: تاکنون مقدمات تفاهم با چندین  دستگاه فرهنگی برای حمایت از فعالیت های مسجدی فراهم شده است. 

 

مقدم تصریح کرد: در همین‌ راستا ستاد فهما تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان فنی و حرفه‌ای کل کشور منعقد کرده است که براساس آن اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد می‌توانند به صورت رایگان از دوره‌های فنی و حرفه‌ای بهره مند شوند.

 

بنابر این گزارش، در این مراسم با تقدیر از مدیر پیشین کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی، حکم "مرتضی شفیعی" به عنوان سرپرست جدید این مجموعه اعطاء شد.

مرتضی شفیعی متولد 1365 دارای مدرک کارشناسی‌ارشد حقوق بین الملل بوده و هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق عمومی در دانشگاه تبریز است. وی پیش از این طی سال های 1396 تا 1401 بعنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات استان فعالیت داشته است.

 

فعالیت فرهنگی و رسانه‌ای در چند کشور همسایه، مشاور رئیس شورای اسلامی استان، جوان نمونه آذربایجان شرقی در سال 1400، دبیر انجمن مدیران مسئول مطبوعات استان، دبیر اجرایی و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره های چهارم و پنجم مطبوعات استان و دبیر اجرایی نهمین و دهمین نمایشگاه مطبوعات از جمله سوابق کاری شفیعی است.

 

وی برگزیده چندین جشنواره هنری و رسانه ای بوده و دبیری جشنواره های مختلف فرهنگی را بر عهده داشته است، افزون بر این همکاری در تولید نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای و مشارکت در برگزاری نمایشگاه های کتاب از دیگر سوابق مدیر جدید ستاد فهما آذربایجان شرقی به شمار می رود.

کد خبر 1251225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha