محرومیت‌ زدایی از شهرستان شفت توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی

نقدی گفت: برای محرومیت زدایی از شهرستان شفت، تفاهم‌نامه‌ای چند جانبه با نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، مهدی نقدی -فرماندار شهرستان شفت- شامگاه دوشنبه( ۱۷ بهمن) در گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: شهرستان شفت بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده و تنها شهید ۱۶ ساله که در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ در تهران به شهادت رسید اهل همین شهرستان است. 

 

وی عنوان کرد: در ایام الله دهه فجر امسال ۵۴ پروژه با اعتباری معادل ۱۷۶ میلیارد تومان در شهرستان شفت افتتاح می‌شوند که زراعت چوب در هزار هکتار از جمله این پروژه‌های مهم محسوب می‌شود.

 

نقدی با بیان اینکه شهرستان شفت ۲ هزار و ۲۰۰ هکتار باغ چای دارد از افتتاح یک کارخانه فرآوری چای با تکنولوژی مدرن خبر داد و تصریح کرد: تنها استخر دانش‌آموزی استان گیلان با اعتبار هفت میلیارد تومان در همین ایام دهه مبارک فجر در شهرستان شفت به بهره‌برداری رسیده است.

 

وی با بیان اینکه برای افتتاح یک باب مدرسه پنج کلاسه در این شهرستان معادل پنج میلیارد تومان توسط بنیاد برکت هزینه شده است اذعان کرد: در طول هشت ماه گذشته تلاش کردیم تا با افتتاح و یا زمینه‌سازی پروژه‌های مختلف برای نیروی کار شهرستان ایجاد اشتغال کنیم. 

 

فرماندار شهرستان شفت اضافه کرد: در طول هشت ماهه امسال به بیش از ۵۰۰ نفر ۵۴ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت اشتغال آفرینی پرداخت شد. 

 

نقدی به بازدید اخیر رئیس بنیاد مستضعفان کشور از شهرستان شفت اشاره کرد و گفت: شهرستان شفت تنها شهرستان محروم استان گیلان در سطح کشور می‌باشد و قرار است دفتر این نهاد در  این منطقه ایجاد شود.  

 

وی خاطرنشان کرد: برای محرومیت زدایی از شهرستان شفت، تفاهم‌نامه‌ای چند جانبه با نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شده و استاندار گیلان هم با این امر موافقت کرده است. 


 

کد خبر 1251243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha