همه دستگاه های دولتی باید نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف بدانند

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: همه دستگاه های دولتی باید نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف دانسته و حمایت های قضایی و حقوقی از ایتام تحت پوشش بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا براتی زاده -رییس کل دادگستری خراسان شمالی- روز سه شنبه (18 بهمن ماه) در همایش «حمایت اجتماعی و قضائی از نیازمندان» اظهارکرد: وضعیت رفاه و ارتقاء سطح زندگی مردم در جمهوری اسلامی بعد از انقلاب پیشرفت های زیادی داشته است و اصلا قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست.

 

وی عنوان کرد: همه دستگاه های دولتی باید نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف دانسته و حمایت های قضایی و حقوقی از ایتام تحت پوشش بیشتر شود.

 

حجت الاسلام براتی زاده سرکشی مستمر از خانوادهای مستمند و نیازمند را راهکاری در جهت شناسایی این خانواده ها مطرح کرد و خاطرنشان کرد: همه مسئولین و دستگاه ها باید در حوزه ارائه خدمات به نیازمندان تلاش خود را بیشتر کنند تا فشار اقتصادی که بر روی دوش این خانواده ها وجود دارد کمتر شود.

 

وی ضمن تقدیر از اقدامات کمیته امداد در حمایت از نیازمندان، بیان کرد: حمایت های قضایی و حقوقی از ایتام تحت پوشش باید بیشتر شود.

 

 وی در پایان خواستار همکاری دستگاه های دولتی با کمیته امداد استان برای کمک به نیازمندان شد و گفت: دستگاه های دولتی نیز نسبت به یاری رساندن به نیازمندان خود را مکلف دانسته و در جهت افزایش کیفیت خدمات به نیازمندان تلاش بیشتری داشته باشند.

 

گفتنی است؛ تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد و قوه قضائیه با هدف رفع چالش‌های حقوقی و توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های نیازمند منعقد شد.

 

در حاشیه این مراسم از 13 نخبه فرهنگی-آموزشی-ورزشی و قرآنی تحت پوشش امداد، 29 وکیل برگزیده و خیر استانی و 11 مددکار نمونه تجلیل شد.

کد خبر 1251256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha