دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین،پیش نیاز دفاع از آرمان های انقلابی ملت ماست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) گفت: از جمله مهم ترین الزامات در مسیر حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت و دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل امیرزاده-مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع)- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با بیان این که دهه فجر، تجلی لطف و عنایت الهی و تحقق خواست ملت بزرگ و انقلابی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نتیجه عزم، ایمان و اراده انقلابی مردم ایران است که حول محور ولایت منسجم و متحد شدند و توانستند در سایه عنایات پروردگار متعال، طومار رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را درهم بپیچند.

 

وی افزود: خداجویی، حق گرایی، آزادی خواهی، عدالت طلبی، استقلال خواهی، استکبارستیزی، تأکید بر حفظ کرامت انسانی و خدمت به مردم به خصوص محرومان از جمله مؤلفه های کلیدی و اصلی انقلاب اسلامی است و بی شک تداوم این انقلاب نیز همان طور که تاکنون چنین بوده، در سایه توجه جدی به همین مؤلفه ها و شاخصه هاست.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب(ع) همچنین گفت: به طور خاص نگاه و رویکرد توحیدی امام راحل در جریان نهضت و انقلاب اسلامی برای همه ما بهترین الگو و اُسوه است، کما این که ایشان در سایه اخلاص و توکل بر خدا و البته باور به توان و ظرفیت عظیم مردم و جوانان غیور و برومند موفق به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند.

 

وی ادامه داد: برخلاف القائات دشمن و تلاش مغرضان و منافقانی که می کوشند تفسیر و تحلیل غلطی از ماهیت انقلاب اسلامی ارایه دهند، انقلاب ما یک انقلاب مردمی آن هم با رویکرد فرهنگی و دینی بوده است و لذا باید در شرایط حساس کنونی این نکات و مؤلفه ها به درستی برای آحاد مردم به ویژه نسل جدید بازگو و تبیین شود.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) با تأکید بر این که لازمه حراست از آرمان های انقلاب اسلامی، احساس مسئولیت و دغدغه مندی نسبت به جهاد تبیین است، گفت: این که پس از سپری شدن 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری بر لزوم توجه جدی به مقوله "جهاد تبیین" تأکید می ورزند، حاوی پیام مهمی است و آن هم این که اگر در این عرصه خدای ناکرده کوتاهی داشته باشیم، آسیب جدی خواهیم دید.

کد خبر 1251275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha