رژیم صهیونیستی داعش زمان خود است/ انقلاب اسلامی نقطه رویش ملت های آزادیخواه دنیا است

مصری با بیان اینکه اسراییل به نام یهود ظلم و تجاوز بی شماری را مرتکب می شود، گفت: رژیم صهیونیستی داعش زمان خود است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عبدالرضا مصری، نایب رییس مجلس شورای اسلامی در همایش " بهار ٤٥؛ قدس شریف در آستانه آزادی" به منظور بازخوانی جایگاه آرمان قدس در جوهره انقلاب اسلامی با اعلام همبستگی و اعتقاد راسخ مجلس شورای اسلامی در پشتیبانی از مردم فلسطین گفت: قطعا و یقینا رژیم صهیونیستی یک نقطه سیاه در منطقه است و انقلاب اسلامی ایران نقطه تمام رویش های معنوی و آزادی خواهان ملت های دنیا است.

 

وی با بیان اینکه خدا را به دلیل رویش انقلاب اسلامی و نظم فکری امام (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب شاکریم، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی پایان سلطه استکبار بود و این پیروزی به معنای سر بریدن شاهرگ سلطه استکبار در ایران است که در آن زمان از اسراییل حمایت می کرد.

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امام (ره) علی رغم تمام مشکلات در ابتدای پیروی انقلاب نگاه ژرفی به موضوع فلسطین داشتند، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها موجب رویش های معنوی شد بلکه راه توسعه نقشه های رژيم اشغالگر را محدود کرد در حالی که در آن سال ها رسانه ها انحصارا در اختیار انگلیس، آمریکا و لابی صهیونیستی بودند کسی در جریان ظلم و ستم و مظلومیت مردم فلسطین مانند امروز قرار نمی گرفت اما امروز تمام تجاوزات و ظلم ها به اطلاع عموم مردم دنیا می رسد.

 

مصری با بیان اینکه رژیم صهیونیستی داعش زمان خود است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به نام یهود خود را معرفی کرد اما ارتباطی به یهودیت ندارد مانند داعش که خود را به نام اسلام معرفی کرد اما هیچ ارتباطی به اسلام ندارد و به نام اسلام تجاوزاتی را رقم می زند. اسراییل نیز به نام یهودیت تجاوز و ظلم های بی شمار را در حق ملت فلسطین مرتکب می شوند.

 

وی با بیان اینکه داعش به دنبال ایجاد حریمی برای صهیونیست ها بود که رویش انقلاب اسلامی برای آنها احساس خطر ایجاد کرد، گفت: عملکرد رژیم صهیونیستی و داعش یکسان است. این رژیم امروز به جایی رسیده که به دلیل اقدامات وسیع و عظیم ملت های مسلمان نمی تواند یک دولت منسجم تشکیل دهد و دولت وقت آنها نیز پایدار نیست.

 

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت افزود: اگر در آن سال ها افرادی مانند شهید سلیمانی را داشتیم، شاهد نیم قرن ظلم و ستم اسراییل به مردم فلسطین نبودیم. امروز رژیم صهیونیستی حریم هایی را از روی ترس ایجاد کرده و تلاش می کند با عادی سازی روابط ارتباط خود را برخی دولت ها دنبال کند در حالی که این طرح هدف آنها را محقق نکرد و زمینه بیداری ملت ها بیشتر از گذشته فراهم شد.

 

وی گفت: ملت های مسلمان امروز با دولت های خود و اربابان خائن نیستند و بیدار شدند و نباید نگران نزدیکی بعضی از دولتمردان کشورهای منطقه با صهیونیست ها باشیم. رژیم صهیونیستی در شرایط ضعف قرار دارد و به زودی شاهد پیروزی بزرگ ملت فلسطین هستیم.

کد خبر 1251341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha