برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در ۱۶۶ آموزشگاه لرستان

عزتی با بیان دستاوردهای انقلاب را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و گفت: نمایشگاه "مدرسه انقلاب" به مناسبت ایام دهه فجر در ۱۶۶ آموزشگاه این استان برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، رضا عزتی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در طول دهه فجر انقلاب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری، بصیرت افزایی و... در مدارس استان برگزار شده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بصیرت افزایی را خنثی کننده توطئه های دشمنان خواند و افزود: در این راستا برنامه های مختلفی طی دهه فجر انقلاب در مدارس برگزار یم شود.

 

وی ادامه داد: در راستای بصیرت افزایی دانش آموزان و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، نمایشگاه مدرسه انقلاب با هدف بیان تاریخ انقلاب اسلامی، فرصت‌ها و تهدیدها و همچنین آینده پژوهی و مهدویت در مدارس سطح استان برپا شده است

.

عزتی افزود: تاکنون در بالغ بر166 آموزشگاه استان لرستان نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی دایر شده است.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه در سه بخش دیروز، امروز و فردا به سیر شکل گیری تفکر استعماری، شاخص‌های استقلال، تاثیر انقلاب اسلامی بر استقلال ایران، گسترش فرهنگ مقاومت در جهان، افول فرهنگ غرب، ایجاد تمدن جدید و زمینه‌های ظهور پرداخته است.

 

عزتی با اشاره به اعزام چهار هزار نفر از دانش آموزان لرستان به اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی، هنری این ایام نیز برای مدارس لرستان در حال برگزاری است.

 

وی ادامه داد: راه اندازی «کاروان شادی» در مدارس و اختصاص حداقل یک ساعت از ساعات کلاس‌های آموزشی به برنامه‌های شاد و مفرح با اجرای هنرمندان حوزه تئاتر و موسیقی انقلابی از جمله کارهای ابتکاری دهه فجر بوده که در مدارس در حال اجرا است.

 

عزتی همچنین با اشاره به برنامه های ویژه روز 22 بهمن و راهپیمایی 22 بهمن، افزود: اجرای گروه سرود ۱۳۵۷ نفره دانش آموزی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از جمله این برنامه هاست.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان افزود: تجلیل از خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، آذین بندی و فضاسازی مدارس و کلاس‌ها، اجرای طرح «راهیان فجر» و دعوت از اولیا دانش آموزان به بیان خاطرات دوران انقلاب و حوادث دهه ۵۰، تجلیل از برگزیدگان استانی و کشوری مسابقات مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های دهه فجر در سطح مدارس استان است.

کد خبر 1251342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha