دشمن با ایجاد شبهه و شایعه به دنبال بدبین کردن افکار عمومی نسبت به ایران است

کارلوس پاز در دیدار با رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا گفت: دشمن با ایجاد شبهه و شایعه به دنبال بدبین کردن افکار عمومی نسبت به ایران است ولی از آنجائیکه این انقلاب حق است، توطئه‌های آنان خنثی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، کارلوس پاز، نویسنده و محقق اسپانیایی و خانم ایسابل والرو، محقق و شخصیت رسانه‌ای اسپانیا با احمدی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا دیدار کردند.

احمدی ضمن تشکر از کارلوس پاز و خانم ایسابل والرو برای همکاری در برنامه‌های فرهنگی ایران، ابراز کرد: بسیار خوشحالم که انقلاب اسلامی ایران را به به خوبی درک کرده‌اید و از مواضع منطقی آن در مجامع عمومی و همایش‌های علمی حمایت می‌کنید و این نشان بصیرت و تعهد شما است.

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده

رایزن فرهنگی کشورمان در اسپانیا از برگزاری وبینار «تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و خانواده و نقدی بر فمینیسم غربی» خبر داد و گفت: این وبینار بین‌المللی به مناسبت ۸ مارس با حضور سخنرانانی از دو کشور ایران و اسپانیا برگزار می‌شود و مایلیم خانم ایسابل والرو به عنوان یکی از سخنرانان این نشست مقاله خود را ارائه دهند.

خانم ایسابل والرو با ابراز خرسندی خود برای شرکت در وبینار فوق‌الذکر اظهار داشت: برای من باعث افتخار است که با رایزنی فرهنگی همکاری داشته باشم.

این محقق اسپانیایی تأکید کرد: امروز دنیای غرب شعار برابری زن و مرد را سر می‌دهد ولی عملاً این طور نیست و زنان در حوزه‌های مختلف مظلوم واقع می‌شوند و نظام خانوادگی انسجامش با مشکل مواجه شده است.

در ادامه، کارلوس با اشاره به جایگاه والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جهان گفت: ما در حوزه مقاومت از شهید سلیمانی الگو گرفتیم و معتقدم چون جمهوری اسلامی با امپریالیسم مخالف است و آمریکا و اسرائیل منافع خودشان را در خطر می‌بینند، لذا سعی می‌کنند با شایعات و جوسازی اذهان و افکار عمومی را نسبت به ایران بدبین کنند ولی از آنجائیکه این انقلاب حق است، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود.

در پایان این نشست، کتاب ترجمه شده سیاست‌های داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی که توسط رایزنی ترجمه و چاپ شده است، به دو محقق اسپانیایی اهدا شد.

کد خبر 1251375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha