اِلمان شهدای شاخص کردکوی در معابر این شهر نصب می‌شود

جرجانی گفت: ساخت المان‌های شهدای شاخص در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۰ المان مربوط به شهدای شاخص کردکوی در سطح معابر شهر نصب شده و ساخت ۱۰ المان دیگر نیز در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، ابراهیم جرجانی شامگاه امروز (سه شنبه ۱۸ بهمن) در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ۷۲ سال قبل تاکنون، کردکوی دارای شهرداری بوده اما متاسفانه در عرصه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری دارای عقب‌افتادگی‌ها و مشکلات فراوانی است.

 

شهردار کردکوی افزود: با وجود همه ظرفیت‌ها و مواهب خدادادی که در این شهر وجود دارد اما فضای ناامیدی نسبت به بهبود مشکلات شهری و هم چنین سرخوردگی در کارکنان شهرداری در طی این سال‌ها ایجاد شده بود که تلاش کردیم با اقدامات جهادی، بخش قابل توجهی از این مشکلات را برطرف کنیم.

 

وی با تاکید بر بستن گلوگاه‌های فساد در مجموعه شهرداری گفت: سیستمی کردن فعالیت‌ها در بخش‌های مختلف از جمله درآمد، عمران، شهرسازی و ... انجام و جلوی بسیاری از تخلفات گرفته شده است.

 

جرجانی با اشاره به کمبود سرانه‌های ورزشی و فرهنگی در شهر کردکوی گفت: با وجود سابقه ۷۲ ساله شهرداری در کردکوی اما از نظر فضای ورزشی و فرهنگی، کمبودهای بسیاری وجود دارد. نخستین جاده سلامت این شهر را امسال ایجاد کردیم و برای نخستین خانه فرهنگ در کردکوی راه‌اندازی شد.

 

وی با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در این شهر بیان کرد: ساخت المان‌های شهدای شاخص در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۰ المان مربوط به شهدای شاخص کردکوی در سطح معابر شهر نصب شده و ساخت ۱۰ المان دیگر نیز در حال انجام است.

 

شهردار کردکوی درباره آخرین وضعیت پارک شهر نیز گفت: بی‌توجهی به این ظرفیت پارک شهر کردکوی را به محلی برای بروز و ظهور ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل کرده بود و نارضایتی شهروندان را هم در پی داشت. بازسازی و بهسازی پارک شهر کردکوی را از چندماه قبل آغاز کردیم تا این فضا به مکانی برای استفاده شهروندان در سنین مختلف تبدیل شود.

 

 

کد خبر 1251439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha