جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان در جنگ شناختی است

حجت الاسلام عبدی با اشاره به توطئه ها دشمنان در راستای تحریف واقعیت ها، گفت: جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان در جنگ شناختی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی، امروز در همایش جهاد تبیین طلاب و روحانیون استان در اراک، با اشاره به اینکه در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت ها برای ایجاد یاس و نا امیدی هستند، گفت:جهاد تبیین خنثی کننده توطئه های دشمنان است و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه پادزهر جنگ شناختی جهاد تبیین است، ادامه داد: ملت مسلمان، انقلابی، شهید پرور و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی۲۲ بهمن با حضور باشکوه خود بار دیگر نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

 

وی با اشاره به پیشرفت های ایران اسلامی در حوزه های مختلف، بیان کرد: انقلاب اسلامی پس از پیروزی در مسیر پیشرفت و توسعه همه جانبه گام نهاده است و  با رقم زدن فصل نوینی از افتخارات توانسته کارآمدی مکتب اسلام ناب محمدی را به رخ دنیا بکشاند.

 

این مقام مسئول انقلاب اسلامی ایران ار انقلاب مستضعفان جهان دانست و بیان کرد: بسیاری از انقلاب های جهان با تاسی از انقلاب ایران شکل گرفته است.

 

حجت الاسلام عبدی به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی می ترسند و بارها ضربه خوده اند و تمام تلاش و توان خود را برای متوقف کردن قطار پیشرفت ایران بکار گرفته اند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: دشمنان با راه اندازی جنگ ترکیبی علیه ملت ایران  می خواهند به اهداف شوم خود برسند اما باید بدانند که ملت ایران اگه و هوشیار هستند و توطئه های آنان را نقش بر آب خواهند کرد.

 

وی با اشاره به فرا رسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم استان مرکزی همزمان با مردم ولایتمدار و انقلابی سراسر ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بار دیگر توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و نقشه های شوم آنها را در جنگ ترکیبی برملا می کند.

کد خبر 1251446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha