حضورکاروان قرآنی «آیه‌ های انقلاب» در کانون فرهنگی هنری فاطمیون سامان

اعضاي کاروان قرآنی «آيه‌های انقلاب» با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان به همت کانون فرهنگی هنری فاطميون و به مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی به اجرای برنامه ‌های قرآنی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، به همت کانون فرهنگی هنری فاطميون و به مناسبت فرا رسيدن سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی اعضاي کاروان قرآنی «آيه‌های انقلاب» با حضور در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان به اجرای برنامه ‌های قرآنی پرداختند.

 

در این محفل نورانی قرآن کریم، استاد بین المللی «سید مصطفی حسینی» و «محسن مولوی» به قرائت قرآن پرداخته و «علی اسماعیلی» به اجرای ابتهال پرداختند.

 

در ادامه این محفل کاروان قرآنی «آیه های انقلاب» در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان، «محیا سادات احمدی»، نونهال قرآنی استان از جامعه القرآن الکریم به خطابه‌ خوانی پرداخت.

 

این محفل قرآنی به همت کانون فرهنگی هنری فاطمیون، مسجد حضرت ابوالفضل (ع) سامان، امام جماعت، هیئت امنا مسجد و با مساعدت اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: این اقدام در راستای محکومیت اهانت به قرآن کریم و محوریت مساجد در پرداختن به محافل و مفاهیم قرآنی همزمان با ایام الله فجر انقلاب اسلامی است و اجرای این محافل نورانی قرآنی در پنج شهرستان سامان، بن، بروجن، فارسان و شهرکرد با محوریت بقاع متبرکه و مساجد شاخص با همکاری مشترک اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

کد خبر 1251478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha