مردم زنجان در صحنه های دفع فتنه ها در مسیر ولایت پیشقدم بوده اند

سردار کرمی با یادآوری اینکه مردم زنجان در صحنه های دفع فتنه ها در مسیر ولایت و با لبیک به ولی امر، در جهت خنثی کردن توطئه ها پیشقدم بوده اند، افزود: به منظور قدردانی از خدمات مردم، خدماتی در زمینه های مختلف در مناطق محروم انجام داده ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار جهانبخش کرمی- فرمانده سپاه انصارالهمدی(عج) زنجان صبح امروز چهارنشبه(19 بهمن ماه) در نشست خبری که با حضور سردار غلامرضا سلیمانی؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن جلسات ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) برگزار شد به جانفشانی مردم ولایتمدار زنجان در عرصه های مختلف انقلاب اشاره و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز رزمندگان زنجانی خط شکن بودند و ۳۵۳۵ شهید نظام و انقلاب کرده اند.

 

وی با یادآوری اینکه مردم زنجان در صحنه های دفع فتنه ها در مسیر ولایت و با لبیک به ولی امر، در جهت خنثی کردن توطئه ها پیشقدم بوده اند، افزود: اگرچه نمی توان آنگونه که شایسته است قدردان زحمات ملت شریف ایران بود اما خدماتی در زمینه های مختلف فرهنگی، بصیرتی ،جهاد ی،امنیت و آرامش و محرومیت زدایی انجام شده است.

 

این مسئول در ادامه به اجرای ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی با مشارکت بسیج سازندگی در زمینه آبرسانی و احداث مسکن محرومان و طرح های فنی و مهندسی در این استان اشاره کرد و گفت: در پروژه آبرسانی به روستاها، ۳۵ پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.

 

سردار کرمی از ساخت و بازسازی ۱۱۰ واحد مسکونی محرومان خبر داد و گفت: ۲۹۶ طرح مختلف مهندسی نیز در راستای محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان اجرا و به مرحله بهره برداری رسیده است و در زمان حاضر سه هزار و ۹۰۰ پروژه نیز در سطح استان توسط سپاه و بسیج در حال اجرا است.

 

کد خبر 1251517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha