نرم‌افزار «حادم» با اطلاعات جامع ۴ هزار شهید استان گلستان رونمایی شد

کاظمی گفت: نرم افزار کاربردی «حادم» به‌منظور دسترسی آسان مردم به اطلاعات ۴ هزار شهید استان گلستان، زندگینامه و وصیت‌نامه‌های شهدا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدرضا کاظمی صبح امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) در نشست رونمایی از نرم‌افزار اندرویدی «حادم» اظهارکرد: انقلاب اسلامی در ۴۴ سال اخیر همواره در جنگ و تقابل با قدرت‌های استکباری بوده و در سال‌های اخیر نیز دشمنان جنگ شناختی و ادراکی همه جانبه علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: فضای مجازی بستر خوبی برای مقابله با تهاجم همه جانبه دشمن است و تلاش ما هم اینست با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه توجه به فضای مجازی، از این ظرفیت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کنیم.

 

وی با اشاره به تولید و توسعه نرم افزار اندرویدی «حادم» در استان گلستان، بیان کرد: امروز این نرم افزار به صورت رسمی رونمایی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با نصب آن بر روی گوشی های دارای سیستم اندرویدی به اطلاعات جامعی در حوزه ایثار و شهادت دست پیدا کنند.

 

کاظمی گفت: این نرم‌افزار قابلیت دسترسی به اطلاعات اولیه و جامعی از ۴ هزار شهید استان گلستان را به همراه تصاویر، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدا فراهم کرده است.

 

وی افزود: همچنین در این نرم افزار قابلیت هایی از جمله اذان گوی خودکار با قابلیت شخصی‌سازی، قرآن و ادعیه با قابلیت پخش صوتی، انتخاب صوت قاریان مختلف با سبک‌های متفاوت، پخش محتوای چند رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت، دفاع مقدس و مقاومت و ... وجود دارد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: در این نرم افزار کتاب های صوتی نیز برای استفاده علاقه‌مندان بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1251522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha