اقتدار ایران علیرغم تمام توطئه ها، عامل اصلی دشمنی استکبار جهانی با انقلاب است

سردار سلیمانی گفت: مهمترین دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی به جهت کارهای بزرگی است که در ایران علیرغم تمام تحریم ها و تهدید ها انجام می شود و مهمترین آن خارج کردن ایران از سلطه بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار غلامرضا سلیمانی-رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور- امروز چهارشنبه(19 بهمن ماه) در آیین افتتاح همزمان ۴۴۲ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان به دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف اشاره و اظهار کرد: این انقلاب سرآغازی در تاریخ بشریت است، به همین جهت نظام سلطه تلاش می کند این حرکت امید بخش برای بشریت را متوقف کند.

 

وی از دهه فجر به عنوان دهه شعف برانگیز و شادی آور برای همه مسلمانان و دلسوختگان جهان یاد کرد و گفت: امروز ایران را باید با کشورهای پیشرفته اروپایی مقایسه کرد و شرایط امروز ایران با دوران پهلوی قابل مقایسه نیست.

 

سردار سلیمانی با یادآوری اینکه امروز ما به فناوری پرتاپ ماهواره مجهز هستیم گفت: امروز ما تصاویر ماهواره ای بومی در اختیار داریم، در دوره ای انگلیس و آمریکا تعیین می کردند که ما باید در قبال انتظارات آنان چه نقشی را ایفا کنیم ولی امروز قدرت دفاعی و نظامی کشور با آن دوران قابل مقایسه نیست.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: امروز ایران دومین قدرت سد سازی دنیا و سومین رتبه تربیت مهندس را دارد، همچنین در ریشه کنی بی‌سوادی نیز از میزان ۳۸ درصد جمعیت باسواد به بیش از ۹۵ درصد رسیده ایم.

 

وی به دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در زمینه بهداست و درمان، انژری، فناوری های مخابراتی و راه های ارتباطی نیز پیشرفت های قابل توجهی داشته ایم.

 

سردار سلیمانی با یادآوری اینکه علیرغم تمام فتنه ها و تحریم ایران به چنین پیشرفت هایی دست یافته است، گفت: مهمترین دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی هم از روی این است که انقلاب کارهای بزرگی انجام داد که مهمترین آن خارج کردن ایران از سلطه بود.

 

انقلاب اسلامی، کشتی نجات آخرالزمانی است

استاندار زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی کشتی نجات آخرالزمانی است، گفت: باور به حرکت و صبر بر این باور است که سبب پیروزی می شود، مهم تر از باور این انقلاب صبر و استقامت در مسیر آن است.

 

محسن افشارچی به عملکرد سپاه پاسداران در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و ادامه داد: نصب پنل های خورشیدی در راستای درآمدزایی روستاییان  و تولید برق و انرژی  پذیر و نیز خدمات سپاه زنجان در حوزه بهداشت و درمان با خرید بیمارستان بهمن در این استان نمونه های بارز این خدمات است.

 

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با همکاری و هم افزایی سپاه،بسیج و دستگاه های اجرایی بتوانیم در جهت پیشرفت کشور و محرومیت زدایی گام برداریم.

کد خبر 1251527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha