بیست و دومین دوره تربیت مربی طرح ملی بشری زاهدان

بیست و دومین دوره تربیت مربی طرح ملی بشری در استان سیستان و بلوچستان شهر زاهدان با حضور مدیر کل برنامه ریزی آموزش و مشارکت های امور قرآنی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ؛بیست و دومین دوره تربیت مربی طرح ملی بشری در یازدهمین استان، سیستان و بلوچستان شهر زاهدان با حضور ابراهیم کرمانی نژاد مدیر کل برنامه ریزی آموزش و مشارکت های امور قرآنی  معاونت قرآن و عترت  وزارت فرهنگ در این استان آغاز شد.

 

درابتدای سفر  علی سرگزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و شهرکی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراهیم کرمانی نژاد دیدار و در باره طرح ملی بشری به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.

در ادامه مدیرکل برنامه ریزی آموزش معاونت قرآن و عترت به دیدار جمعی از مدیران مربیان مؤسسات قرآن و عترت رفته و به سوالات شان پاسخ دادند.

 

از دیگر برنامه های کرمانی نژاد بازدید از چند مؤسسه و مدرسه قرآنی مانند مؤسسه جامعه القرآن کریم و مدرسه دخترانه علم الهدی بود.

 

همچنین مدیر کل برنامه ریزی آموزش با حضور در محفل قرآنی باجمعی از مربیان و قاریان ممتاز استان دیدار و گفتگو داشتند.

 

در نهایت کرمانی نژاد با حضور در سالن اجتماعات زاهدان به همراه مربیان این دوره خانم ها نرگس فدایی و فاطمه باقری پس از تلاوت قرآن توسط قاری جوان و ممتاز رضا صفدری جلسه اول تدریس درس اول طرح ملی بشری را آغاز کردند.

 

در ضمن باید اشاره کرد این دوره با استقبال پرشور مربیان و قرآن دوستان روبرو بود.

 

کد خبر 1251535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha