برپایی میز ارتباطات مردمی در مساجد منتخب شهر قزوین

در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان استانی در مساجد منتخب شهر قزوین برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به مناسبت دهه مبارک فجر میز ارتباطات مردمی با حضور مسئولان استانی به منظور ارتباط چهره به چهره و تسریع در روند و بررسی مشکلات مردم در مساجد منتخب شهر قزوین برپا شد.

 

این میز ارتباطات مردمی شب گذشته سه شنبه 18 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مدیران کل صنعت، معدن و تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، بهزیستی، جهاد کشاورزی، شهرداری، اداره گاز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کار به ترتیب در مساجد محمد رسول الله، زینبیه، کریم اهل بیت (ع)، ولایت، امام خمینی (ره)، الغدیر، امام حسین (ع) و راه چمن خاتم الانبیا برپا شد.

 

همچنین میز ارتباطات مردمی چهارشنبه 19 بهمن هم همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع المهدی با حضور مسئولان اداره کل تأمین اجتماعی، مسجد موسی بن جعفر (ع) با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، مسجد جوادالائمه با حضور مسئولان اداره آب و فاضلاب و  در مسجد مهدیه با حضور مسئولان توزیع برق برگزار خواهد شد.

کد خبر 1251536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha