ولایت فقیه و وحدت ملی شاخصه اصلی در اقتدار نظام  اسلامی هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: ولایت فقیه و وحدت ملی از شاخصه های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی امروز چهارشنبه (19 بهمن) در کلاس درس اخلاق مدیران دستگاه های اجرایی استان مرکزی، با اشاره به اینکه حل مسائل و مشکلات کشور وظیفه همگانی است، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و در راستای حل مشکلات کشور و پیشرفت جامعه تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون در مسیر پیشرفت و حرکت رو به جلو قرار دارد، افزود: همه باید همراه و همگام در این مسیر پرخیر و برکت که امام ترسیم کرده است حرکت کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما مدیون انقلاب، خون مقدس شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری هستیم بیان کرد: همه اقشار جامعه وظیفه دارند در پیشبرد اهداف این انقلاب شکوهمند نقش‌آفرینی کنند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران ملتی انقلابی، ولایتمدار و پیروز ارزش های دینی هستند، اظهار کرد: ولایت فقیه نعمت الهی برای ملت ایران، ستون خیمه انقلاب و محور اتحاد است و صیانت از این حریم ارزشمند وظیفه همگانی است.

 

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش به عفو شمار زیادی از متهمان و محکومان اغتشاشات اخیر از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: این عفو کریمانه مقام معظم رهبری نشان از رافت و مهربانی ایشان است و جای تقدیر دارد و امید است افراد و خانواده‌ها قدردان این گذشت باشند و با هوشیاری مراقب باشند که دیگر چنین اتفاقاتی در کشور تکرار نشود.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه برخی افراد فریب خورده در اغتشاشات اخیر آب بر آسیاب دشمنان و فتنه گران ریختند، افزود: آنها با بی‌مهری تمام به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی جسارت کردند و آتش بیار معرکه شدند اما اکنون مقام معظم رهبری بسیاری از این افراد را مورد عفو قرار داده‌اند.

 

وی ولایت فقیه و وحدت ملی را از شاخص‌های اصلی در اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: دشمنان نظام برای تضعیف ایران اسلامی این مؤلفه‌ها را نشانه گرفته‌اند، بنابراین صیانت از جایگاه ولایت و وحدت ملی باید سرلوحه امور آحاد ملت به خصوص مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

 

این مقام مسئول ضمن ابراز همدردی با هموطنانمان در خوی و برادران و خوهران ترکیه، سوریه در زلزله اخیر گفت: مقاوم‌سازی سازه‌ها، راهکاری موثر در ارتقای ضریب پایداری در برابر زلزله است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در پایان ضمن دعوت از مردم انقلابی، ولایتمدار و شهید پرور استان مرکزی برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

کد خبر 1251548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha