بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی مشارکت کردند

آمون گفت: بیش از ۵۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد استان در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی مشارکت کردند و این کمک ها در اختیار نهادهای ذیربط قرار گرفت تا به دست زلزله زدگان شهرستان خوی برسد.

مصطفی آمون به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 50 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان در جمع آوری کمک های مردمی برای زلزله زدگان خوی مشارکت کردند و این کمک ها در اختیار نهادهای ذیربط قرار گرفت تا به دست زلزله زدگان شهرستان خوی برسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این کمک ها شامل اقلام نقدی و غیر نقدی شامل پتو، لباس گرم، بخاری و هیتر، انواع خوراکی های مورد نیاز و کنسرو بود.

 

 

این مقام مسئول افزود: به همت هیئت امنای مساجد و فعالان کانون های مساجد صندوق های نیز برای جمع آوری کمک های نقدی در مساجد تعبیه شد تا بتوانیم کمک های نقدی همشهریان را نیز جمع آوری به دست زلزله زدگان شهرستان خوی برسانیم.

 

وی تاکید کرد: فعالان کانون های مساجد همیشه در برنامه های امدادی و خدمت رسانی به زلزله زدگان و سیل زدگان مشارکت های بسیاری خوبی داشته اند و به عنوان پشتیبانی از نیروهای امدادی کشور کارهای موثری را انجام داده اند که جمع آوری کمک به زلزله زدگان یکی از آنها است.

 

 

آمون اذعان داشت: همه ما در کنار هموطنان زلزله زده ایستاده و تلاش خواهیم کرد آلام این عزیزان با همدلی و همکاری کاهش دهیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: البته جمع آوری این کمک ها ادامه دارد و همه این کمک ها برای ارسال به مناطق زلزله زدگان در اختیار نهادهای امدادرسان قرار گرفت.

 

کد خبر 1251555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha