پخت بیش از ۲۲۰ عدد غذای گرم توسط بانوان در مساجد ارومیه برای زلزله زدگان خوی ساکن

حسین نژاد گفت: بسیج خواهران مستقر کانون فرهنگی و هنری المهدی مسجد طوبی با کمک مردم این منطقه تاکنون بیش از ۲۲۰عدد غذای گرم تهیه و بین زلزله زدگان خوی مستقر در مساجد ارومیه توزیع کرده‌اند.

قربان حسین نژاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: جایگاه مردمی و کارکردهای اجتماعی مساجد از صدر اسلام تا به امروز باعث شده است که مسجد به عنوان پایگاهی برای توسعه و ترویج فعالیت‌های ملی و فرهنگی مورد توجه باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی مسجد طوبی ارومیه افزود: این روزها با توجه به زلزله شهرستان خوی، مساجد در صف مقدم مقابله با این مسئله و پیشگام با سایر نهادها هستند.

 

وی گفت: بسیج خواهران مستقر کانون فرهنگی و هنری المهدی مسجد طوبی با کمک مردم این منطقه تاکنون بیش از 220عدد غذای گرم تهیه و بین زلزله زدگان خوی مستقر در مساجد ارومیه توزیع کرده‌اند.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری المهدی مسجد طوبی ارومیه افزود: با توجه به اینکه کانون فرهنگی و هنری المهدی یک ماه است مجوز فعالیت خود را گرفته ولی فعالیت های قابل توجهی در کمک به مردم زلزله زده خوی کرده است.

 

حسین نژاد گفت: جمع آوری پتو، لباس گرم  برنج و موادشوینده و  مبلغ ۳ میلیون‌و۵۰۰ هزارتومان‌ وجه نقد نیز به صورت دو مرحله  از کمک های این کانون و اهالی مسجد به مناطق زلزله زده شهرستان خوی بود.

 

وی ادامه داد: این فعالیت ها همچنان ادامه دارد و بعد از جمع آوری دوباره ارسال خواهیم کرد.

کد خبر 1251558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha