راه اندازی سرویس «۴۰۳ .آنلاین» برای دسترسی به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند

زارع پور با اشاره به اینکه امکان دسترسی به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند، فراهم شده است، گفت: سرویسی به آدرس «۴۰۳ .آنلاین» راه اندازی شده است تا تمام سایت های تحریمی با حداکثر سرعت در دسترس باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) در حاشیه جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه امکان دسترسی به سایت هایی که ما را تحریم کرده اند، فراهم شده است، گفت: چند ده هزار سایت و سرویس مردم ما را از ارایه خدمات به مردم ایران محروم و تحریم کرده اند که این سایت ها مورد نیاز برنامه نویسان، محققان و کاربران حرفه ای اینترنت است.

 

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر برنامه نویسان برای دور زدن تحریم ها از فیلتر شکن استفاده می کنند، اظهار داشت: این کار هم امنیت آنها را به خطر می اندازد و هم سرعت را کند می کند و به همین دلیل سرویسی به آدرس «۴۰۳ .آنلاین» راه اندازی شده است تا تمام سایت های تحریمی با حداکثر سرعت در دسترس باشد. اکنون در این سامانه ۲۰۰ سرویس پرکاربرد در دسترس قرار دارد و هر سرویسی که تحریمی بوده و نیاز باشد، کافی است که کاربران در سایت ثبت کنند تا دسترسی آنها فراهم شود.

کد خبر 1251567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha