مردمی بودن، مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردمی بودن مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دهه فجر همایش «یاوران انقلاب، پیشتازان پسر» سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد امروز (۱۹ بهمن ماه) انسجام تشکیلاتی خود را به نمایش گذاشتند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این همایش که در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد، گفت: دهه فجر طلوع خورشید اسلام و مقطع رهایی ملت ایران از ظلم، ستم و متکی بودن به بیگانگان بود.


حسنعلی عزت خواه آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و وقایع انقلاب را ارزشمند دانست و افزود: ملتی که هویت و تاریخ خود را نشناسد، دیگران آن را به نام خود مصادره و به بیراهه خواهند کرد.


وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ایران عزیز در همه عرصه های علمی، فرهنگی، سیاسی و افتصادی در جهان می درخشد .


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز در این همایش، گفت:به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن یاوران انقلاب با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز در یاسوج برگزار شد.


کورش دلشاد افزود: در این آئین‌های جشن برنامه هایی شامل طناب کشی، فعالیت‌های مهارتی، چادر زنی، کوهپیمایی، خوشنویسی اجرا شد.


مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در حاشیه این آئین باشکوه با بیان اینکه دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب و پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی به نمایش گذاشته شود، گفت: به همین منظور همه ساله در این ایام، دانش آموزان پیشتاز به اجرای مانور یاوران انقلاب اقدام می‌کنند.

 

سید نظام مرادی خاطرنشان کرد: ایجاد ساز و کارهای لازم به منظور حضور پرشور و شعور دانش‌آموزان در برنامه‌های گرامی داشت دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن‌ ماه، از مهم ترین اهداف برگزاری مانور سراسری یاوران انقلاب است.


وی با اشاره به اینکه اعضای سازمان دانش‌آموزی در مدارس و در گروه‌های تشکیل شده تحت نظارت مربیان این سازمان، آموزش‌های مختلف مهارتی و معرفتی را می‌آموزند تا به عنوان مدیران فردای نظام اسلامی ایران تربیت شوند، گفت: یاوران و حامیان اصلی نظام اسلامی نسل جوان کشور هستند و پیشرفت امروز کشور در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و سیاسی را مدیون جوانان کشور هستیم.

کد خبر 1251602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha