روش خدمت‌رسانی به مددجویان و اقشار کم‌درآمد باید تغییر کند

فتوحی، بر تغییر روش خدمت‌رسانی به مددجویان و اقشار کم‌درآمد تاکید کرد و گفت: برای اینک بتوانیم در جامعه فقر کمتری را شاهد باشیم باید سطح درآمد مردم را ارتقا دهیم و برای این منظور باید به تولید دانش‌بنیان روی بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آقارضا فتوحی، امروز چهارشنبه (19 بهمن) در همایش علمی، ترویجی و تکریمی زکات خوستان، با تبریک دهه فجر، با تاکید بر تغییر روش خدمت‌رسانی به مددجویان و اقشار کم‌درآمد اظهار کرد: برای اینک بتوانیم در جامعه فقر کمتری را شاهد باشیم باید سطح درآمد مردم را ارتقا دهیم و برای این منظور باید به تولید دانش‌بنیان روی بیاوریم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفری موجب پیشرفت محسوسی در همه اهداف اقتصادی می‌شود، عنوان کرد: رهبری در اکثر فرمایشاتشان بر توجه به امر تولید تاکید دارند چرا که وقتی تولید باشد اقتصاد روان می‌شود.

 

وی استان خوزستان را یکی از استان‌های تکیه‌گاه جمهوری اسلامی دانست و با اشاره به اینکه باید روز به روز بر استحکام و اقتدار و دانایی این استان بیفزاییم، ابراز کرد: یکی از موضوعات مهم در استان بحث آب است که از مؤلفه‌های اقتصادی محسوب می‌شود؛ این استان رقمی حدود 33 درصد از منابع آبی کشور را دارد و چیزی حدود 18 درصد تولیدات کشاورزی در خوزستان انجام می‌شود.

 

فتوحی، تصریح کرد: اعتقاد داریم باید حداقل 33 تولید هم در خوزستان باشد چرا که ظرفیت‌های بالایی در بحث کشاورزی، زراعت، نخیلات، شیلات و ... دارد از این رو وزارت نیرو باید در بحث راندمان آب و آبیاری در خوزستان توجه کند.

 

وی از نمایندگان خوزستان خواست کارهای زیرساختی برای این استان انجام دهند و بیان کرد: اینکه ما روز به روز بر توسعه اقدامات افراد تحت پوشش کمیته امداد اضافه کنیم هنر این استان ثروتمند نیست و علی‌رغم تلاش‌های کمیته امداد در ایجاد 12 هزار شغل و همچنین ایجاد 63 هزار شغل در کل استان، اما این استان بیشتر از این ظرفیت دارد.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، با اشاره به اینکه در خوزستان نیازمند سرمایه‌گذاری کلان همچون در بحث نفت، شیلات، صنایع فولاد و نیشکر هستیم، یاد آور شد: همه ما باید باور داشته باشیم که استان خوزستان باید پایتخت اقتصادی ایران اسلامی باشد چرا که خوزستان تنها یک استان نیست بلکه به همه ایرانیان تعلق دارد.

 

کد خبر 1251657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha