بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی شرب در ۲۲ روستا استان آغاز شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، بهره برداری از پروژه جهاد آبرسانی شرب در ۲۲ روستای سطح استان مرکزی با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، در این مراسم که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، ضمن تاکید بر دستگیری و رسیدگی به مناطق محروم و کم برخوردار گفت: احیا و بازگرداندن امید و حیات یکی از مهمترین اولویت های سپاه و بسیج در روستاهااست.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه در این راستا اجرای پروژه های آبرسانی شرب و کشاورزی، ایجاد اشتغال و افزایش سطح زیر کشت و اقدامات دیگر در دستور کار قرار گرفته است، افزود: امید است بتوانیم با این اقدامات گام های مثبتی را در راستای بازگرداندن امید و نشاط به روستا ها برداریم.

 

وی اضافه کرد: ما در سپاه و بسیج به دنبال توانمند سازی افراد و ایجاد خودکفایی هستیم که در این راستا فعالیت های محرومیت زدایی مبتنی بر مشارکت مردم و پای کارآوردن ظرفیت ها همراه با روحیه جهادی انجام می شود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر امسال بیش از ۸۲ پروژه محرومیت زدایی در بخش های مختلف در سطح استان مرکزی به بهره برداری می رسد، که این پروژه‌ها شامل احداث منزل ولی نعمتان انقلاب، پروژه‌های آبرسانی شرب، آب کشاورزی، قنات، کانال انتقال و استخر ذخیره آب، آسفالت راه روستایی و یادمان شهدا هستند.

 

سردار کریمی اجرای پروژه های آبرسانی را یکی از اولویت های مهم برنامه های سپاه و بسیج دانست و اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه جهاد آبرسانی شرب ۲۲ روستا در سطح استان هدفگذاری و اجرا شده و ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی در سال‌جاری اجرا خواهد شد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی باتاکید بر اینکه «جهاد امیدآفرینی،جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین» از مهمترین برنامه های سپاه و بسیج است، گفت: این ۳ جهاد در قالب یک زنجیره خدمتی با قوت در حال اجرا است.

کد خبر 1251661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha