شب خاطره و آئین رو نمایی از کتاب "چوکان حُمینی" در زاهدان

شب خاطره و آئین رونمایی از کتاب "چوکان حُمینی" با حضور محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در زاهدان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان،  برنامه شب خاطره و آئین رونمایی از کتاب "چوکان حمینی" با موضوع بیان رشادت های جهادگران عرصه سازندگی در زرآباد،  در تالار فردوسی شهرستان زاهدان با حضور محمدمهدی دادمان(رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی) و سعید لشکری (معاون راهبری استان‌ها حوزه هنری) و جمعی دیگر از همراهان و مسئولین استانی برگزار گردید. 

 

در این برنامه ابتدا دادمان به بیان نکاتی چند در خصوص اهمیت فعالیت‌ها در شاخه خاطرات شفاهی و نگارش کتاب‌هایی از این قبیل پرداختند و سپس افزودند:«حوزه هنری بر آن است تا با نقش محوری خود در اشاعه فرهنگ و هنر به تمامی نقاط کشور، طرحی نو و جامع را در سراسر ایران به اجرا در آورد.

 

در ادامه همدانی (از جهادگران پیشکوست زرآباد) به بیان خاطرات خود از دوران جهاد سازندگی در زرآباد پرداخت.

 

علیرضا میرشکار (پژوهشگر و نویسنده کتاب چوکان حمینی) با حضور در جمع میهمانان برنامه از تلاش چهار ساله خود در منطقه زرآباد جهت گردآوری این مجموعه خاطرات گفت و اضافه کرد: کتاب چوکان حمینی حاصل دسترنج تمامی جهادگرانی است که با اراده خود در عین تمامی مصائب و سختی ها از آرمان های انقلابی خود دست نکشیدند.

 

در پایان نیز با حضور جمعی از مسئولین، آئین رونمایی از کتاب چوکان حمینی، برگزار شد.

کد خبر 1251665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha