وحدت شیعه و سنی از برکات انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام سلیمانی‌فرد گفت: وحدت بین شیعه و سنی را در زیر پرچم جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شیعه و سنی در دفاع مقدس و در مقابله با جریان تکفیر و دفاع از حرم، شیعه و سنی در کنار هم در مقابل دشمن ایستادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) در نشست تبیین جایگاه مساجد در رشد و شکوفایی ارزش‌های انقلاب اسلامی که در بندرترکمن برگزار شد، اظهارکرد: دهه فجر یکی از ایام‌الله‌هایی است که ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) در مقابل دنیای استکبار و اذناب آنها و رژیم پهلوی ایستادند و یکی از صحنه‌های اعجاز خداوند را در عالم رقم زدند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با تاکید بر یادآوری ایام‌الله گفت: بسیاری از مورخان، تحلیل‌گران، جامعه‌شناسان و سیاسیون عالم حتی کسانی که مسلمان نبودند در برابر حرکت و نهضت امام خمینی (ره) سر تعظیم فرود آوردند.

 

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سبب بیداری ملت‌های مسلمان شده و امروز بعد از گذشت ۴۴ سال آثار این انقلاب را در گوشه و کنار دنیا می‌بینیم. نظام امپریالیست آمریکا که مظهر شیطان بزرگ است سعی دارد همه کشورها به ویژه ملت‌های مسلمان را زیر یوغ خود درآورد.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی فرد تاکید کرد: یکی از مظاهر مقابله با استکبار و جلوه صهیونیست بین‌الملل که دنبال تسلط بر جهان بوده، جمهوری اسلامی ایران است که با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایمان و اتکال به خداوند، نفی طاغوت و نظام سلطه به پیروزی رسید. امام خمینی (ره) با دستان خالی اما با قلبی سرشار از عشق به خدا و تکیه بر خالق هستی این نهضت را به پیروزی رساند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: طبق فرموده رهبر انقلاب، فتح الفتوح امام خمینی (ره) جوانانی بودند که در مکتب امام راحل رشد یافتند.

 

وی وحدت بین شیعه و سنی را در زیر پرچم جمهوری اسلامی یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: شیعه و سنی در این سرزمین خون‌شان در هم آمیخته است. در دفاع مقدس و در مقابله با جریان تکفیر و دفاع از حرم، شیعه و سنی در کنار هم در مقابل دشمن ایستادند.

 

حجت‌الاسلام سلیمانی فرد بیان کرد: عامل شکل دهنده انقلاب اسلامی نفی طاغوت و ظلم، خدامحوری و مردم محوری بود. امروز در گام دوم انقلاب اسلامی باید همین مسیر را برویم. امروز درگیر جنگ اراده‌ها و انگیزه‌ها هستیم؛ دشمن هر روز به یک بهانه‌ای سعی می کند نوجوانان و جوانان ما را ناامید کند و در مقابل بهترین عمل ما جهاد تبیین در همه عرصه ها خواهد بود.

 

 

کد خبر 1251670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha