استقرار نظام ولایی و اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب است

لکزایی گفت: استقرار نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین دستاورد انقلاب مردم ایران است و امروز مسئولان نظام باید ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا لکزایی - فرماندار شهرستان سربیشه- شامگاه چهارشنبه (۱۹ بهمن) در جشن انقلاب در روستای مرزی لانو شهرستان سربیشه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: تا مردم پای انقلاب و نظام اسلامی هستند هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف و جشن انقلاب پاسداشت نعمت‌ها است، افزود: نعمت ولایت هم یکی از مهمترین نعمت‌ها است که همواره باید با پشتیبانی از ولایت شکرگذار این نعمت باشیم.

 

فرماندار سربیشه تأکید کرد: استقرار نظام اسلامی و ولایی مهم‌ترین دستاورد انقلاب مردم ایران است و امروز مسئولان نظام باید ولایت‌مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

لکزایی به مقایسه امکانات و زیرساخت‌های کشور در قبل و بعد از انقلاب پرداخت و افزود: اکنون همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار از نعمت گاز، آب، برق، جاده و خدمات عمومی برخوردار هستند و این‌ دستاورد بزرگی است.

 

حضور در راهپيمايی ۲۲ بهمن پاسخی به ياوه‌گويان است

حجت الاسلام غلامرضا رضایی، امام جمعه درح نیز در این مراسم جشن با اشاره به اینکه همه ما به انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنیم، افزود: به کوری چشم بدخواهان این ملت امسال جشن چهل و چهار سالگی پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم.

 

وی به شکست توطئه‌ و فتنه‌های دشمنان برای نابودی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی باری دیگر با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ یاوه‌گویی دشمنان را خواهند داد.

 

حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه امروز دشمنان با ایران قوی و مقتدر رو به رو هستند، تصریح کرد: امروز انقلاب و نظام اسلامی به ثمره خون شهدا و جان‌برکفان، دستاوردهای بسیاری در حوزه‌های مختلفی دارد.

 

امام جمعه درح در پایان از برگزاری جشن ازدواج آسان در جشن نیمه شعبان امسال خبر داد.

 

 

 

کد خبر 1251690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha