پیروزی انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار جهانی رقم خورد

حجت الاسلام فاطمي نيا با تأکید بر تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی برای نسل جدید گفت: پیروزی انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار جهانی رقم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام محسن فاطمی نیا -مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان- در مراسم ۱۰شب ۱۰مسجد مسجد سیدالشهدا(ع) سمنان؛ جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی را هدف اصلی دشمنان دانست و گفت: با کار فرهنگی، گفتمان‌ها و جهاد تبیین می‌توان فتنه‌های دشمنان را خنثی کرد.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان با بیان اینکه تخریب و از بین بردن وحدت ملی و اتحاد داخلی ملت ایران رویکرد دشمنان انقلاب اسلامی است  افزود: امروز سربازان اسلام و شیعه در دفاع از جهان اسلام نیز به خوبی ورود پیدا کرده اند.

 

وی به آیاتی از قرآن کریم اشاره داشت وبیان کرد: در قرآن ذکر شده است که در دین اجباری نیست اما راه رشد و راه انحراف برای انسان مشخص شده است.

 

حجت الاسلام فاطمي نيا طاغوت را دشمن پنهان عنوان کردوگفت: امام راحل با این دشمن پنهان مبارزه کرد و در برابر این ظلمت فراگیر ایستادگی کرد.

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان تصریح کرد: امام خمینی(ره) در برابر کسانی ایستاد که دین را به سخره گرفتند و بدنبال از بین بردن دین بودند و امروز باید تلاش ها و رشادت های امام و سربازان امام برای زنده نگه داشتن دین اسلام برای نسل جدید تبیین شود.

 

وی با اشاره به اینکه انقلاب باعظمت اسلامی ایران با هیچ‌کدام از انقلاب‌های جهان شباهت نداشته و ندارد و یکی از بی‌نظیرترین انقلاب‌ها است اظهارداشت: دهه‌فجر بهترین فرصت برای تحقق جهادتبیین است.

 

حجت الاسلام فاطمي نيا با تاکید بر اینکه دستاورد های انقلاب اسلامی باید برای نسل جدید تبیین و اینکه ما کجا بوده ایم و به کجا رسیده ایم باید بازگو شود،ادامه داد:ما در محاصره اقتصادی دشمن قرار داریم و دشمن تمام تلاش خود را کرده است تا ایران را نابود کند اما ملت ایران اسلامی مقاومت می کند و با جان و دل از میهن اسلامی خود دفاع می کنند.

 

 

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان دهه فجر را ثمره خون شهدا دانست وافزود: پیروزی انقلاب اسلامی با مقاومت در برابر استکبار جهانی رقم خورد و به ما عزت و آبرو داد‌ و در واقع  بهمن ۵۷ آغازی بود بر پایان ظلم و ستم طاغوت که بر تاریکی های زمان پایان داد.

 

وی یکی از عنصرهای پیروزی انقلاب اسلامی را اتحاد و یکپارچگی اقشار مختلف مردم عنوان و خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم در تشکیل انقلاب‌اسلامی بسیار تأثیرگذار و کارساز بود و این انقلاب هنوز هم به دست مردم پابرجا مانده و دلیل استمرار، تداوم و مانایی انقلاب‌اسلامی نیز همین مردمی بودن آن است.

 

حجت الاسلام فاطمي نيا با بیان اینکه رویش های ما جوانان و نوجوانان دهه های اخیر هستند که در عرصه های مختلف علمی ،نظامی،فرهنگی و ... موفقیت های مختلفی را کسب کرده اند،افزود:سرعت پیشرفت علمی در ایران نسبت به گذشته ۱۱ برابر شده است و در زمینه های مختلف علمی جزء کشورهای برتر جهان هستیم.

 

کد خبر 1251697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha