هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد و پهباد فوق پیشرفته آمریکا، قدرت و عظمت ایران را نشان داد

آیت الله حسینی گفت: امروز ملت ایران در جنگ رودرو با آمریکا پایگاه عین‌الاسد را بمباران و پهباد فوق پیشرفته آنها را مورد هدف قرار داد که این نشانه قدرت و عظمت ایران اسلامی و فرزندان این مرز و بوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (۲۰ بهمن ماه) در جشنواره علمی، ترویجی، تکریمی زکات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: دهه فجر سایه حکومت طاغوت را از سر مملکت و ملت ایران برداشت و سایه ولایت فقیه را بر سر این مردم گسترانید و احکام اسلامی را زنده کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: در دوران پهلوی ارزش های الهی، معنوی و دستورات دین اسلام سرکوب می شد تا باورهای دینی و اعتقادات مردم رنگ ببازد.کشف حجاب در دوران پهلوی یک اقدام علیه دستورات خداوند بود که توسط رضاخان این عمل ننگین صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب همه جانبه بود که کشور ما را از زیر یوغ استعمارگران، تحقیر و وابستگی چندین ساله مستکبران در حوزه های مختلف نجات داد.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) و هم اکنون نیز به برکت و نفس قدسی امام خامنه ای راه دین، معنویت، اخلاق و اجرای احکام الهی را در پیش گرفته و در حال حرکت است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد در فراز دیگری از سخنان خود به اهمیت زکات اشاره کرد و یادآور شد: زکات باعث فقر زدایی می شود و وقتی که مال تزکیه شود، جان نیز تزکیه خواهد شد.

 

وی با اشاره به فعالیت های کمیته امداد در زمینه جمع آوری زکات، اظهار کرد: راستای جمع آوری زکات تلاش‌های خوبی صورت گرفته ولی کافی نیست، زیرا ظرفیت های خوبی وجود دارد که مسئولان ستاد زکات، ائمه جمعه و جماعات، بخشداران، فرمانداران و همه باید برای اقامه این واجب تلاش کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: امروز شاهد هستیم که انقلاب اسلامی با شکوه و عظمت علی رغم همه مشکلاتی که دشمنان برای انقلاب و مردم ایجاد کردند، با افتخار و عزت در حال طی کردن مسیر ترقی و پیشرفت است.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امید همه ملت‌های آزاده جهان و ام القرای همه مسلمانان عالم محسوب می شود، ادامه داد: این انقلاب الگوی خوبی برای کشورهایی که می خواهند حق خود را بگیرند و در مسیر آزادی قدم بردارند و متکی به خود باشند، است.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه اگر قوانین الهی به درستی اجرا شود مصونیت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... خواهیم داست، افزود: ۴۴ سال دنیای استعمار و استکبار با تمام قدرت و توان خود به میدان آمدند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را به زانو در بیاورند، ولی این نظام با قدرت در برابر توطئه های آنها ایستادگی کرده است.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تلاش دشمنان برای دلسردی و ناامیدی مردم از نظام و انقلاب، خاطرنشان کرد: امروز این انقلاب و نظام پیشرفت های مادی، معنوی و اسلامی در بسیاری از عرصه های مختلف داشته که قابل احصا نیست.

 

وی تاکید کرد: امروز ملت ایران در جنگ رودرو با آمریکا پایگاه عین‌الاسد را بمباران و پهباد فوق پیشرفته آنها را مورد هدف قرار داد که این نشانه قدرت و عظمت ایران اسلامی و فرزندان این مرز و بوم است.

 

آیت الله حسینی یادآور شد: انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ظرفیت ارزشمندی است که نقشه های شوم دشمنان را به شکست کشانده و طبیعی است که دشمنان با ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دوره پایانی قاجار و دوران پهلوی دوران ذلت بار مردم ایران بود که انقلاب اسلامی به این ذلت پایان داد.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال به پاس ۴۴ سال ایستادگی ملت ایران پای انقلاب و نظام به ما عزت، شکوه و عظمت داد، گفت: ملت ما همیشه در میدان حضور داشته و پایبند انقلاب اسلام و ارزش های دینی و اسلامی خواهد ماند.

 

کد خبر 1251762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha