وزیر نیرو: پروژه انتقال آب هلیل رود به کرمان در مرحله بازنگری است

علی اکبر محرابیان با اشاره به پروژه انتقال آب از هلیل رود به کرمان، گفت: وزارت نیرو و استانداری کرمان تصمیمی نمی گیرند که برای مردم این منطقه مشکلی ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ بهمن ماه) علی اکبر محرابیان در آیین پرده برداری از پروژه آبرسانی به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت، گفت: از سال گذشته پیگیر بودیم تا بتوانیم عملیات اجرای پروژه آبرسانی به شهرستان های جیرفت و عنبرآباد را هر چه سریعتر شروع کنیم.

 
وزیر نیرو افزود: این پروژه جزء پروژه های مهم وزارت نیرو است که بهره برداری از آن نیاز مند اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است.
 
وی با بیان این مطلب که مهمترین موضوع در این پروژه، تامین اعتبار آن است، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته نیاز به افزایش دارد پیگیری خواهیم کرد تا هم در بودجه ۱۴۰۲ و هم با ردیف های بودجه متمرکزی که در وزارت نیرو است بتوانیم این اعتبار را تامین کنیم.
 
محرابیان ابراز کرد: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه، هر چه سریعتر مردم از آب سالم و تصفیه شده و پایدار بهره مند شوند.
 
وزیر نیرو با اشاره به پروژه انتقال آب از هلیل رود به کرمان، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو و استانداری کرمان تصمیمی نمی گیرند که برای مردم این منطقه مشکلی ایجاد شود.
 
وی تصریح کرد: پروژه انتقال آب هلیل رود در مرحله بازنگری است و برای تامین آب شهرهای شمال استان کرمان از آب دریا استفاده می شود.
 
محرابیان عنوان کرد: امروز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به شهرهای کرمان، رفسنجان و شهرهای شمال استان شروع شد و در سال ۱۴۰۲ این پروژه ها به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر 1251764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha