برگزاری مسابقه فرهنگی ادبی «ترنم پیروزی» ویژه دانشجویان بسیجی جهرم

جهانگیر گفت: مسابقه فرهنگی ادبی «ترنم پیروزی» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی به همت بسیج دانشجویی دانشگاه جهرم برگزار می شود.

محسن جهانگیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی، مسابقه فرهنگی ادبی «ترنم پیروزی» به همت فرهنگسازی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه این مسابقه ویژه دانشجویان دانشگاه های شهرستان برگزار می شود، افزود: مسابقه فرهنگی ادبی «ترنم پیروزی» در رشته های مختلف از جمله مقاله نویسی، شعر، کاریکاتور، ادبیات دانستانی،‌ خوشنویسی، نشریه و بروشور، نماهنگ،‌نقاشی و تصویر گری شهدا و ... فراخوان داده شده است.

 

وی عنوان کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه «ترنم پیروزی» باید آثار خود را با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و شهدای دانشجو تهیه و ارسال کنند.

 

جهانگیر خاطرنشان کرد: دانشجویان علاقمند به شرکت در مسابقه می توانند در هر عرصه اثار خود را به پایگاه مقاومت بسیج در دانشگاه خود ارائه و در مسابقه شرکت کنند.

 

وی اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ است و از برگزیدگان در سومین کنگره استانی شهدای دانشجو روز ۲۵ بهمن ماه در دانشگاه سما تجلیل می شود.

 

کد خبر 1251772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha