دولت نگاه جدی به مناطق کم برخوردار دارد

عباسی با بیان اینکه دولت نگاه جدی به مناطق کم برخوردار و محروم دارد و گامی موثر در این راستا برداشته است گفت: محیط زیست و منابع طبیعی از مشکلات مردمان شفت است که به جد پیگیر رفع مشکلات این ولی نعمتان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اسدالله عباسی – استاندار گیلان – ظهر امروز(پنجشنبه، 20بهمن) در مسجد علیسرا شفت با گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: گیلان باید در حوزه های مختلف با پیشرفت قابل توجه‌ای مواجه شود.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در عرصه های مختلف تلاش های فراوانی در کشور انجام می‌دهد افزود: مردم‌ بدانند در همه جای ایران اسلامی، مسئولان برای مسکن، رونق اقتصادی، معیشت مردم و اشتغال در حال تلاشند و انجام وظیفه می‌کنند.

 

عباسی، شفت را یکی از شهرستان‌های کمک برخوردار و محروم گیلان عنوان کرد و گفت: همه تلاش ما در دولت مردمی دکتر رییسی این است که کمبودها در این شهرستان جبران شود.

 

وی با بیان اینکه دولت نگاه جدی به مناطق کم برخوردار و محروم دارد و گامی موثر در این راستا برداشته است تصریح کرد: محیط زیست و منابع طبیعی از مشکلات مردمان شفت است که به جد پیگیر رفع مشکلات این ولی نعمتان هستیم.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه مرمت و بازسازی محورهای اصلی و فرعی شفت در اولویت کار مدیران است خاطرنشان کرد: طبق انجام توافق نامه‌ با بنیاد مستضعفان با احداث محور تالش به زنجان، این مسیر از بن بست در می‌آید.

 

کد خبر 1251777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha