نتیجه کار رسانه ها باید حرکت در مسیر انبیا باشد

آیت الله عابدینی گفت: عصاره کلام امام خمینی (ره) این بود همه باید پیرو انبیا باشیم و همه رسانه ای ها که خود را فرزند انقلاب و امام می دانند و می خواهند رسالت انبیا را دنبال کنند باید عصاره کارشان این شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی -نماینده ولی فقیه در استان قزوین- در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان که امروز (پنجشنبه ۲۰ بهمن) در سالن اجتماعات مجتمع لاله قزوین برگزار شد، بیان کرد: همدردی و همراهی خود را با مردم کشور سوریه و ترکیه که دچار حادثه زلزله شدند، اعلام کرده و از خدا می خواهیم مشکلات را برای شان حل کند و ما باید هر کاری می توانیم در نگاه رسانه ای و کمک های مردمی به انجام رسانیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در قرآن کریم آمده است ای مردم دنبال پیامبران حرکت کنید، این رسالت را امام خمینی (ره) به خوبی انجام داد و جوانمرد و فریادگر بود و دعوت کننده به حقی بود که آمد و مردم را به انبیا فراخواند.

 

وی عنوان کرد: عصاره کلام امام (ره) این بود همه باید پیرو انبیا باشیم و همه رسانه ای ها که خود را فرزند انقلاب می دانند و فرزند امام هستند و می خواهند رسالت انبیا را دنبال کنند باید عصاره کارشان این شود، مردم از قرآن، امام و ولی امر زمان که انسانی الهی و قرآنی است، تبعیت کنید و مطیع او باشند و این اصلی ترین پیام رسانه ای است که همه باید توجه کنیم.

 

آیت الله عابدینی تصریح کرد: در قیامت سوال می شود برای چه کسی کار کرده اید هر کس برای غیرخدا کاری کرده، برود و ثوابش را از او بگیرد بنابراین هر رسانه ای شامل امام جمعه، مداح، اهل قلم و شاعر و غیره اگر برای خدا کار کند آن کار ماندگار خواهد شد.

 

وی اعلام کرد: به داد مردم رسیدن، عدالت را برجسته کردن و فضا را برای مفسدان ناامن کردن اهمیت دارد، برخی که در مفاسد اقتصادی نقش جدی داشتند عده ای دارند اینها را تطهیر می کنند، چه کسی باید اینها را دیده و به سراغ مبارزه با مفاسد رود، جوانمردان می توانند در این مسیر حرکت کنند.

 

در ادامه استاندار قزوین اظهار کرد: ظرفیت های قابل توجه استان نیاز به معرفی بیشتر در سطح ملی دارد و آنچه تلاش می کنیم انجام دهیم پیگیری مسائل و منافع مردم است.

 

محمدمهدی اعلایی خاطر نشان کرد: لازم است به مناسبت های استان برای معرفی هرچه بیشتر استان قزوین توجه شود که از جمله این مناسبت مراسم ۵۰ بدر است که مراسمی توام با جشن و شادی است.

 

کد خبر 1251809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha