راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار و عزم ملی ملت ایران است

کشاورز گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار، حضور، اراده و عزم ملی ملت ایران است و به یاری حضرت حق امسال این حماسه پرشکوه تر از گذشته جلوی دوربین ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، محمد کشاورز - مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین- در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان که امروز (پنجشنبه ۲۰ بهمن) در سالن اجتماعات مجتمع لاله قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام مبارک دهه فجر و در آستانه ۲۲ بهمن قرار داریم و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار، حضور، اراده و عزم ملی ملت ایران است و به یاری حضرت حق امسال این حماسه پرشکوه تر از گذشته جلوی دوربین ها قرار خواهد گرفت.

 

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین ادامه داد: رسانه نقش اثرگذاری در مسیر تحولات، تغییرات و توسعه اجتماعی دارد و در ایران، رسانه در طول انقلاب و در رویدادها و موقعیت های مختلف در جهت رشد فرهنگ عمومی ارزشی و هدایت افکار عمومی تأثیر بی بدیلی را داشته است.

 

وی عنوان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی برای برپایی تمدن نوین اسلامی و اشاعه فرهنگ و تمدن ارزشی،، ضرورت دارد رسانه ها با ارتقا محتوایی مستمر در چارچوب کارکرد اطلاع رسانی، آموزشی و آگاهی بخشی در مسیر اهداف عالیه انقلاب اسلامی گام های موثری بردارند.

 

کشاورز با اشاره به اهداف جشنواره ابوذر اعلام کرد: جشنواره تخصصی ابوذر در استان توانسته جایگاه مناسبی در حوزه رسانه و در بین فعالان و اهالی رسانه استان پیدا کند و به عنوان رویداد رقابتی و معرفی آثار فاخر رسانه ای، استفاده از تجربیات و خلاقیت ها و کمک به جریان سازی، نقش موثری داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره ۸۰۲ اثر به دبیرخانه ارسال شده و ۱۶۷ نفر در این جشنواره مشارکت داشتند که ۹۸ نفر آقا و ۶۹نفر از بانوان رسانه ای بودند که از بین اثار ارسالی ۲۳ اثر در بخش قالب و ۱۶ اثر در بخش محورها از سوی داوران برگزیده شده و مورد تقدیر قرار می گیرند.

 

گفتنی است در این مراسم از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره رسانه ای ابوذر در استان قزوین تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1251814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha