۴ هزار میلیارد تومان طرح در کردستان به بهره‌برداری رسید/برگزاری جشن انقلاب در سروآباد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار كردستان گفت: امسال در استان كردستان بيش از ۴ هزارميليارد تومان پروژه و طرح در بخش‌هاي مختلف افتتاح و به بهره‌برداری رسيد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان،  عبدالله رشيدي‌پور _معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان_در مراسم جشن انقلاب در شهرستان سرو‌آباد ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: این حجم از خدمات نظام مقدس جمهور اسلامی در کردستان نشان از توجه ویژه به استان در راستای محرومیت‌زدایی و پیشرفت و توسعه بوده است.

وي اظهار کرد:  امسال در حالی وارد چهل و پنجمین  سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که دشمنان ایران به سردمداری آمریکای جنایتکار از هیچ توطئه و نيرنگی براي ضربه زدن به نظام دريغ نكرده‌اند ولی با حضور پررنگ مردم بيدار و آگاه شكست خوردند.

معاون استاندار کردستان بیان کرد: زماني كه انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد که دشمنان ادعا می‌کردند در کمتر از ۴۸ ساعت این انقلاب را شکست می‌دهیم اما ۴۸ ساعت آنها هشت سال طول کشید و در این مدت نتوانستند حتی یک وجب از خاک این کشور را تصرف کنند.

رشيدی‌پور در پایان تاكيد كرد: امروز انقلاب اسلامي ايران در اوج قدرت بوده و بيشتر از هر زمان ديگري دراوج اقتدار است و تمام ابرقدرت‌های جهان را به زانو در آورده که این مهم به برکت خون شهدا و حضورآگاهانه مردم با بصیرت در عرصه‌های مختلف بوده است.

کد خبر 1251817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha