جهاد تبیین بهترین راه مقابله با شایعه پراکنی دشمنان است

گراوندی گفت: جهاد تبیین بهترین راه مقابله با دشمنان ایران اسلامی است که امروزه با شایعه پراکنی قصد ایجاد تفرقه بین اقوام مختلف و جوانان ایرانی را دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، روح اله گراوندی در همایش بزرگ اقوام، معتمدین، شیوخ و سران طوایف که در شهر حمزء دزفول برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای مفاهیم قرآنی و مفهوم ایثار، شجاعت و فرهنگ شهادت و مقاومت است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول، با بیان اینکه مفاهیم شهادت، جهاد، ایثار و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس به زیبایی رقم خورده است، افزود: یکی از ارزش های والای دفاع مقدس حضور اقوام مختلف ایرانی از جمله قوم لر، بختیاری و عرب در کنار هم دیگر و در مقابل دشمن است که با اتحاد و همبستگی در مقابل دشمنان قسم خورده ایران به ویژه حکومت بعث عراق در طول هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرده و رشادت و مجاهدت های بی بدیلی را رقم زدند.

 

وی ایستادگی و مقاومت مردم شهرستان دزفول در طول هشت سال دفاع مقدس را ستودنی دانست و یکی از وظایف بزرگان و جوانان این شهرستان را حفظ ارزشها و نام نیک پایتخت مقاومت ایران عنوان کرد.

 

گراوندی، جهاد تبیین را مهمترین و ضروری ترین مساله روز دانست و آن را یک فریضه واجب، قطعی و فوری برشمرد و تاکید کرد: مهمترین و بهترین راه مقابله با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که امروزه با شایعه پراکنی اقدام به ایجاد تفرقه بین اقوام و جوانان ایرانی می کند، جهاد تبیین و قدرت تشخیص است بنابراین ضرورت دارد این مهم به صورت ویژه در اولویت اقدامات تمام مدیران و خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی باشد.

 

وی استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین، معتمدین و شیوخ را در حل مشکلات جوامع از جمله مشکلات فرهنگی و اجتماعی بسیار موثر دانست و خواستار نقش آفرینی ویژه سران طوایف در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیاده سازی اهداف جهاد تبیین در سطح جوامع شد.

 

کد خبر 1251833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha