دشمنان همیشه به دنبال تحقیر، تهدید و تحریم ما هستند

عزیزی با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال تحقیر، تهدید و تحریم ما هستند گفت: اما نسل های آشنا به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه سپر کرده و با دستاوردهای ملی و بومی فراوان خود را از وابستگی به بیگانگان دور نگاه داشتند.

امیر حسین عزیزی_ مسئول کانون شهيد مطهري آستان مقدّس آقاسیّدهاشم (ع) ورازگاه سنگر _ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه بزرگداشت یوم الله دهه فجر گرامیداشت ایثار و غیرت و استقلال خواهی ملت ایران است، اظهار کرد: با رهبری داهیانه پیر انقلاب و مجتهد عالی قدر، ملت ایران توانست از ظلم دو هزار ساله شاهنشاهی خارج شده و به آزادی برسد.

 

وی افزود: گرچه پای به ثمر رسیدن این انقلاب خون های زیادی از پیر و جوان ریخته شد اما نهال کوچک آنروز، امروز بعد از 44 سال به درخت تنومندی تبدیل شده است که هنوز با غرور و غیرت فرزندانش در برابر هجمه های دشمنان پابرجاست.

 

عزیزی گفت: گرچه در این سال ها دشمنان و بدخواهان انقلاب به دنبال تحقیر و تهدید و تحریم ما از هیچ تلاشی دست برنداشتند اما نسل های آشنا به آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران سینه سپر کرده و با دستاوردهای ملی و بومی، خود را از وابستگی به بیگانگان دور نگاه داشتند.

 

وی با افتخار به 44 سال استقلال و آزادی در جمهوری اسلامی ایران از برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران با سخنرانی سهراب یوسفی همراه با اهدای جوایز خبر داد و بیان کرد:  این مراسم شنبه (۲۲ بهمن) همراه با نماز جماعت مغرب و عشاء در آستان مقدس آقا سید هاشم(ع)  ورازگاه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1251852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha