مردم با حضور گسترده در ۲۲ بهمن وفاداری خود را به نظام اعلام کردند

سردار سلیمانی گفت: مردم که بارها دفاع از انقلاب را ثابت کرده‌اند، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر بر این وفاداری خود به نظام اسلامی تاکید خواهند کرد و شکست دیگری را برای آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار غلامرضا سلیمانی_ رئیس سازمان بسیج مستضعفین_  پنجشنبه۲۰ بهمن ماه  در جشن بزرگ چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ سرآغاز یک حرکت بود و امروز ایران در یک مسیر افتخارآفرین قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند، افزود: اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده و در آینده هم پیروزی‌های‌ بزرگی در صحنه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و علمی کسب خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ در تاریخ ایران و جهان اسلام و تاریخ بشریت است چرا که ملت ما در دوران پهلوی‌ها از سوی انگلیس و آمریکا تحقیر می‌شد.

 

سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران را ندارد، افزود: رضاخان با سرکوب قیام‌های آزادیخواهانه نظیر قیام شیخ محمد خیابانی، میرزاکوچک خان و قیام مردم سایر نقاط دست به کشتار مردم می‌زد و چون انگلیسی‌ها چنین اقدامات خشونت‌باری را از رضاخان می‌دیدند او را مناسب پادشاه ایران می‌دانستند و این فرد بی‌سواد را بر کشور حاکم کردند.

 

وی تاکید کرد: در دوره حکومت رضاخان آنچنان ایران و عشایر سرکوب شده بود که هیچگونه ساختار دفاعی برای کشور وجود نداشت و تمامی شهرهای ما زیر چکمه‌های اشغالگران قرار داشت.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: اما ملت ایران بعد از انقلاب و در دوران دفاع مقدس، مکتب دفاعی را خلق کردند و اکنون ایران به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر دشمنان در گذشته حمله به ایران را جز گزینه‌های روی میز عنوان می‌کردند امروز به دلیل این قدرت دفاعی، آمریکا و اسرائیل جرات بر زبان آوردن این جملات را ندارند، تصریح کرد: هیچ قدرتی در جهان جرات حمله نظامی به ایران را ندارد و این به دلیل قدرت دفاعی و بازدارندگی و پشتوانه ملت است.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز ما ایران و ملت را با دوره قبل از انقلاب مقایسه نمی‌کنیم بلکه با کشورهای پیشرفته دنیا مقایسه می‌کنیم که در فناوری پیشرفته جزو ۵ کشور جهان و جز سه کشور برتر مبارزه با کرونا است.

 

وی اظهار کرد: مردم که بارها دفاع از انقلاب را ثابت کرده‌اند، با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال هم بار دیگر بر این وفاداری خود به نظام اسلامی تاکید خواهند کرد و شکست دیگری را برای آمریکا و رژیم کودک‌کش صهیونیستی رقم خواهند زد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: حل مشکلات مردم که دشمنان همواره آن را بهانه قرار می‌دهند یکی از قله‌هایی است که باید فتح و با تدبیر حل شود.

کد خبر 1251865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha