ویزیت رایگان در مساجد زنجان/بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی برگزار شد

به گفته عزیزخانی، بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی، مدیریت درمان و شرکت های تابعه با حضور ۹۵ نفر در ۶ رشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمود عزیزخانی -مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان- امروز(20 بهمن ماه) در نشست خبری با خبرنگاران از برگزاری بیست و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان تامین اجتماعی، مدیریت درمان و شرکت های تابعه در استان زنجان خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 41 نفر از برادران و 54 نفر خواهران در رشته های اذان، نهج البلاغه، مفاهیم، ترتیل، قرائت و حفظ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

 


وی با اشاره به اینکه در هر رشته از نفرات اول تا سوم در بخش خواهران و برادران تقدیر خواهد شد، تصریح کرد: نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

 


عزیزخانی در ادامه با اشاره به آمار مستمری بگیران استان زنجان گفت: تامین اجتماعی در استان زنجان  ۵۲ درصد جمعیت را پوشش داده است. 

 


مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان از افزایش 70 درصدی تسهیلات اعطایی به مستمری بگیران خبر داد و گفت:امسال به 2100 مستمر بگیر به میزان 25 میلیارد و 200 میلیون تسهیلات اختصاص داده شده است.

 


به گفته وی، طرح کرامت رضوی به منظور اعزام مستمری بگیران به مشهد مقدس در زنجان اجرا شد و در 9 ماهه نخست امسال 447 نفر از استان زنجان به مشهد مقدس اعزام شدند.

 


وی ادامه داد: از مجموع ۴۲ خدمت که قابلیت ارائه غیر حضوری دارند ۱۲ خدمت در حال حاضر به صورت غیر حضوری ارائه می شود. 

 

 


طرح ویزیت رایگان در مساجد زنجان اجرا می شود

 

نیک سیرت -مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان- نیز در سخنانی به اجرای طرح ویزیت رایگان در مساجد زنجان اشاره کرد و گفت: تیم های بسیج پزشکی با حضور در مساجد مناطق محروم به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می کنند. 

 

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان تعداد مراجعات انجام شده به مراکز درمانی تامین اجتماعی را در ۱۰ ماه گذشته از سال جاری بیش از یک میلیون و ۸۸ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این آمار نسبت به بازیه مشابه سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

کد خبر 1251867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha