ایران اسلامی و عدالت‌خواهی در جهان بیانگر ایثار شهدا و جانبازان است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اقتدار ایران اسلامی و عدالت‌خواهی در جهان بیانگر ایثار، رشادت شهدا و جانبازان این مرز و یوم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام حسین حسینی _رئیس کل دادگستری استان کردستان_ پنج‌شنبه شب ۲۰ بهمن ماه در دیدار با دو خانوادع شهدای شاغل در دادگستری کردستان که به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی انجام شد، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی صرفا با ایمان راسخ به خداوند متعال و پیروی محض از امام راحل (ره)، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

 

وی افزود: آزادی و امنیت امروز ایران اسلامی، حاصل جان‌فشانی جوانانی است که بدون هیچ‌گونه چشم‌داشت و اعتنایی به دنیا، پای در عرصه جهاد گذاشتند و به لقاءالله پیوستند.

 

رئیس کل دادگستری کردستان تاکید کرد: بدون شک اگر ایثار و رشادت شهدا و جانبازان عزیز نبود امروز اثری از ایران اسلامی و عدالت‌خواهی در جهان وجود نداشت و خون شهیدان برکات معنوی و مادی فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی داشته است که همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم.

 

حجت‌الاسلام حسینی حضور کارکنانی که از خانواده معزز شهدا هستند را در مجموعه دادگستری استان کردستان به عنوان سرمایه گرانبهایی توصیف کرد و افزود: این افراد از نیرو‌های خدوم مجموعه هستند و افتخاری برای دستگاه قضایی هستند.

 

در این دیدار، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، رئیس کل دادگستری استان کردستان را همراهی کردند و در پایان از خانواده معظم این شهدا، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

 

کد خبر 1251895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha