مردم رضوانشهر با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه دیگری رقم می‌زنند

صفوی گفت: مردم ولایتمدار رضوانشهر و پره سر با حضور دشمن شکن و وحدت آفرین در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز و امام عظیم الشان(ره حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

سیدنادر صفوی –فرماندار رضوانشهر- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملت سرفرازی است که با صدای بلند مردان و زنان آزادی خواه و با تکیه بر کلام حق، بزرگترین انقلاب قرن را با رهبری داهیانه امام خمینی (ره) رقم زدند.

 

وی افزود: با گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران همچنان شاهد انواع تهدیدات و فتنه ها هستیم که با حمایت مردم غیور ایران همگی ناکام مانده و امروز انقلاب اسلامی تبدیل به درخت تنومندی شده است.

 

فرماندار رضوانشهر گفت: یقین دارم آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی به ویژه مردم ولایتمدار رضوانشهر و پره سر با حضور دشمن شکن و وحدت آفرین در آوردگاه عظیم اراده های پولادین در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمانهای انقلاب و شهدای عزیز و امام عظیم الشان(ره)، موجب شادی دوستان انقلاب، یأس و ناامیدی دشمنان و پایداری در برابر زورگویان عالم به ویژه آمریکای جنایت پیشه و رژیم کودک کش صهیونیزم می‌شوند و حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.

 

صفوی با دعوت از عموم مردم انقلابی رضوانشهر و پره سر در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: راهپیمایی این روز در ۲ شهر پره سر و رضوانشهر برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی در شهر پره سر، راس ساعت ۹:۳۰ از شهدای گمنام به سمت مصلی امام خمینی(ه) پره سر و مسیر راهپیمایی در شهر رضوانشهر ساعت ۱۰:۳۰ از جلوی سپاه ناحیه به سمت میدان شهداء این شهر است.

کد خبر 1251904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha