۱۲۹ طرح عمرانی و خدماتی در شیروان کلنگ زنی و افتتاح شد

فرماندار شیروان گفت: در نهمین روز از ایام مبارک دهه فجر با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان شهرستانی، ۱۲۹ طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان کلنگ زنی و افتتاح شد.

دولت اسماعیل زاده -فرماندار شیروان- در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی در خصوص اقدامات فرمانداری در ایام فجر، اظهار کرد: از مجموع کل طرح ها، 112 طرح عمرانی با هزار و 840 میلیارد ریال افتتاح و 17 طرح با 804 میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

 

 

فرماندار شیروان خاطرنشان کرد: طرح های خدماتی عمرانی مزبور توسط 20 دستگاه اجرایی در حوزه راهداری، بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، بهزیستی، شهرداری، دانشکده کشاورزی، برق، مخابرات، جهاد کشاورزی و غیره انجام شده است.

 

 

اسماعیل زاده عنوان کرد: مهمترین پروژه‌های دهه فجر امسال در شهرستان شیروان افتتاح دبستان ۶ کلاسه شهر زیارت این شهرستان با زیربنای آموزشی ۶۵۵ متر مربع با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و گلخانه هیدروپونیک(انرژی زمین گرمایی) شرکت شبدیز، شیرغانی با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال با ظرفیت تولید سالانه ۴۵۰ تن و اشتغالزایی ۴۵ نفر در روستای حسین آباد بود.

 

 

وی بیان کرد: بخشداری قوشخانه با دارا بودن ۳۴ پروژه با اعتبار بیش از ۲۹ میلیارد تومان، شهرداری شیروان با ۱۶ پروژه و اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان، بخشداری مرکزی با ۱۲ پروژه و اعتبار بیش از ۱۱ میلیارد تومان، بخشداری سرحد با ۱۰ پروژه و اعتبار بیش از ۶ میلیارد تومان، دستگاه های اجرایی هستند که بیشترین تعداد پروژه را دارند.

 

 

وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر فرصت بسیار ارزشمندی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، بهمن ماه سرآغاز یک حرکت بسیار بزرگ در دنیا شد که آن شکل گیری انقلاب اسلامی بود.

 

 

فرماندار شیروان با بیان این که انقلاب اسلامی، حکومت را بر مبنای دین شکل داد، افزود: انقلاب اسلامی ایران ۴۴ سال است که مقتدرانه یک مسیر را ادامه داده و خواهد داد و انقلاب سلامی، دنیا را به سمت معنویت هدایت کرد، جهاد تبیین امروز باید در اولویت باشد و مدیران باید بین مردم بیایند و صحبت کنند.

 

 

 

کد خبر 1251916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha