مشارکت ۷۰۰ موکب از استان واسط عراق برای خدمت به زائران امام موسی کاظم(ع)

۷۰۰ موکب از استان واسط عراق در ارایه خدمات به زائران امام موسی کاظم(ع) که به سمت حرم مطهر پیاده حرکت می کنند، شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، عنید مناحی، مسئول موکب‌های حسینی در استان واسط عراق، گفت: موکب‌های خدماتی در این استان واسط از بیش از هشت روز پیش خدمت رسانی خود را آغاز کردند و تا پایان مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) ادامه خواهد داشت.

 

وی افزود: براساس برنامه تدوین شد، محل دقیق موکب با نام آن مشخص شده و نسخه ای در اختیار ادارات امنیتی در این استان قرار گرفته است.

 

مناحی ادامه داد: تعداد موکب‌های داخل واسط  به نزدیک به 700 موکب رسیده است. تعداد موکب های دیگر شرکت کننده داخل شهر بغداد 30 موکب خدماتی است که خدمات مختلف از جمله غذا، آب و استراحتگاه و خدمات پزشکی ارایه می دهند.

 

وی افزود: ثبت موکب‌های حسینی، صدو برگه شناسایی، ضمانت نامه با همکاری دستگاه های امنیتی برای تسهیل ماموریت مسئولان موکب ها انجام می شود تا در تردد زائران و ارتباط با بخش های خدماتی و امنیتی خللی وارد نشود.

 

مناحی گفت: برنامه تدوین شده موفقیت آمیز بوده و تا پایان مراسم سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع) با همکاری ادارات خدماتی و فرماندهی پلیس واسط با گشت زنی در تمامی مسیرهای حرکت زانران ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1251922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha