آغاز راهپیمایی میلیونی به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) د رعراق

میلیون‌ها نفر به مناسبت سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) راهپیمایی خود را از مناطق مختلف عراق به سمت حرم امام موسی کاظم(ع) آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از non14، به مناسبت سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم(ع)، بسیاری از جاده های بغداد در الکرخ و الرصافه مملو از میلیون‌ها زائر است که به سمت شهر الکاظمیه راهپیمایی می کنند.هزاران موکب حسینی  در مسیرهای منتهی به حرم امامین کاظمین(ع) برای ارایه خدمات مستقر شدند.

 

نیروهای امنیتی در طول مسیرها که زائران از آن استفاده می کنند، و در اطراف مناطق مسکونی و خیابا‌های اصلی و فرعی مستقرشدند.

 

خبرنگار خبرگزاری خبریه نون گفت: روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اوج حضور زائران در این راهپیمایی خواهد بود و میلیون ها زائر در حرم امامین کاظمین گردهم می آیند.

 

در همین حال،«محمد ابودکة» رئیس آستان مقدس حسینی گفت: به توصیه شیخ عبدالمهدی کربلایی، متولی شرعی آستان مقدس حسینی، این آستان با هماهنگی آستان مقدس امامین کاظمین(ع) کاروان خدماتی را باهدف ارایه خدمات به زائران در سالروز شهادت امام کاظم(ع) به شهر کاظمیه اعزام کرد.

 

وی افزود: این کاروان شامل 30 مرکز بهداشتی سیار است که توزیع آن در مکان‌های مختلف در نزدیکی شهر کاظمیه و ورودی‌های آن و در جاده هایی که زائران از آن عبور می کنند، مستقر شدند.

کد خبر 1252850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha