ضرورت استفاده از ابزار هنر برای انتقال پیام انقلاب به جهانیان

به گفته حسنی، هنر می‌تواند با تاثیر گذاری عمیق خود پیامی برای مستضعفان و همه کسانی که چشم امید با انقلاب اسلامی ایران دارند باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، امراله حسنی -مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان- امروز جمعه ۲۱ بهمن‌ماه در آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر زنجان با اشاره به اهمیت هنر تجسمی، بیان کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک مسئولین برای هرچه بیشتر درخشیدن این هنر مهم تلاش کنیم.

 


وی ضمن درخواست از هنرمندان که در رشته خودشان در راستای شناساندن روح انقلاب و روح این کشور که همان انقلاب اسلامی است تلاش کنند، عنوان داشت: هنر می‌تواند با تاثیر گذاری عمیق خود پیامی برای مستضعفان و همه کسانی که چشم امید با انقلاب اسلامی ایران دارند باشد و به واسطه هنرمندان میتوانیم آن را نشان دهیم.

 


این مسئول با اشاره به آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای سه رویداد مهم، جشنواره هنرهای تجسمی ،جشنواره فیلم فجر که از ۱۷ شروع و تا ۲۴ ادامه دارد و جشنواره موسیقی که از ۳۰ بهمن ماه آغاز خواهدشد، گفت: جشنواره هنرهای آیینی سنتی ترک زبانان کشور که تصمیم بر آن بود که در اواسط اسفند برگزار شود بدلیل سرمای هوا به اردیبهشت ماه سال پیش رو موکول شد.  

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به جشنواره بین المللی پانتومیم که در تیرماه برگزار خواهدشد، بیان کرد: در این رویداد موسسه تئاتر بهاران در سال قبل این جشنواره را بصورت ملی برگزار کردند که در سال آینده این جشنواره که اولین جشنواره‌ است که در حوزه پانتومیم بصورت تخصصی وارد شده با پیگیری مرکز هنرهای نمایشی این رویداد مهم بصورت بین المللی برگزارخواهدشد.

 


وی با بیان اینکه در حوزه مدو لباس نیز رویدادی  اجرا خواهد شد و برای برندهای مختلف در حوزه پوشاک یک هم افزایی و اعتباری برای فعالین این حوزه خواهدبود، عنوان کرد: به گفته مقام معظم رهبری اولویت اقتصاد است اما به پیوست فرهنگ ، مادامی در برنامه‌های ما پیوست فرهنگی و هنری نباشد قطعا برنامه های دیکر کامل نخواهند شد.

کد خبر 1251923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha